Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Totalkrasch efter uppgradering till Lion

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, ingen bra dag idag. Efter en lyckad uppgradering på mac book pro till Lion skulle detta naturligtvis ske även på min Imac. Misslyckad installation efter ca 30 sek installation. Gör om det igen med samma resultat. Som tur är så har vi apple care support som villigt hjälpte mig... med samma resultat även där. Ombads att radera partionen -fortfarande samma resultat. Nu raderade vi även hårddsiken vilket gick lysande givetvis. Ny installation av det gamla os X vilket heller inte gick. Naturligtvis provade vi innan att reparera utan resultat.
Det vara bara att sätta sig i bilen och tuffa 10 mil till Linköping och lämna in den till Digital inn och hoppas att jag kan få tillbaka henne till helgen.

När man ser tillbaks på den närmaste månaden så har det faktiskt varit lite problem med henne, lite omstarter då och då och program som stängs av lite emellanåt så det har förmodligen varit något fel på disken sedan tidigare.

God kväll

Nu fick jag besked från serviceverkstaden. Inga fel på hårddisken utan troligtvis är det moderkortet som rasat. Dom beställde ett nytt igår och väntas få det i em. Enligt serviceverkstaden har dom aldrig varit med om det tidigare. Jäkligt lustigt det här. Måhända är det ett måndagsexemplar jag fått?

1
Bevaka tråden