Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vadstena
  • 2011-10-22 20:49

Jag är nyss 40, och sedan MSDOS 2.x har jag använt PC. Amiga och i viss mån Atari användes också på den tiden, men Mac har alltid varit "konstigt".

Så för några år sedan när en anställd predikade Apples förträfflighet köpte jag en Mac Book White för att leka med hemma. Maken till dator att strula, ständigt krashande. Köpte sedan i början av 2010 en MBP då jag mer eller bestämde mig för att nu måste jag prova att på allvar leva med en Mac. Wow vilket strul. Ständigt på lagning, det slutade med att jag köpte en till MBP för jag har inte tid att strula med lagningar, jag måste jobba också.

Så småningom blev maskinen utbytt mot en ny och nu har jag två MBP som fungerar som dom ska.

Senast redigerat 2011-10-22 21:29

Det låter som en ovanlig väg in i Macvärlden.
Du måste haft extremt med otur.

Välkommen ombord. Vi behöver alltid nya medlemmar som kan delta i diskussionerna.

Trist start på maclivet. Hade jag haft den introduktionen är jag inte säkert på att jag fortsatt. Men jag har faktiskt aldrig fått en "lemon mac" (felbyggd) trots att jag byter rätt ofta.

1
Bevaka tråden