Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Beställ Steve Jobs biografi fraktfritt

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av ;:

Det är väl alltid fraktfritt på iBooks?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-22 14:48

Beställt...

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-22 15:08

Den är översatt till svenska alltså? Lär vara bättre/trevligare att läsa den på engelska.

Senast redigerat 2011-10-22 16:54
Ursprungligen av Durkslag:

Den är översatt till svenska alltså? Lär vara bättre/trevligare att läsa den på engelska.

Ja, den verkar finnas på två språk:

Steve jobs på Svenska för 184kr
Steve Jobs på Engelska för 178kr

Ursprungligen av ;:

Oj, jag klickade på länken för att köpa den svenska boken, kollade på den översiktliga informationen om boken. Ser då att boken har "666" sidor. Lite lustigt

Ursprungligen av Specias:

Oj, jag klickade på länken för att köpa den svenska boken, kollade på den översiktliga informationen om boken. Ser då att boken har "666" sidor. Lite lustigt

Ja, det är ofta 666 med på ett hörn runt Apple, härom sistens var det en uppdatering som vägde in på 666 MB.

Ursprungligen av ;:

Då var den beställd. Tack så mycket!

Ursprungligen av ;:

Eh, jag ser ingen möjlighet att faktiskt köpa boken på Bokia. Bara en "bevaka"-funktion...

Ursprungligen av Pegges:

Eh, jag ser ingen möjlighet att faktiskt köpa boken på Bokia. Bara en "bevaka"-funktion...

Svenska går att beställa.

Men precis som dig ville jag ha engelska. Så vi får antagligen vänta till på måndag.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-22 21:17
Ursprungligen av ;:

Ska ni beställa och hämta i butiken så använd rabattkoden BOKIA11 istället så kostar den bara 175 kr totalt.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2011-10-23 00:35

Beställt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-23 11:39

Är det bara jag som har förbokat den i iBooks? Känns ganska lämpligt att läsa just den här boken på en iPad.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-10-23 11:42
Ursprungligen av andy.c:

Är det bara jag som har förbokat den i iBooks? Känns ganska lämpligt att läsa just den här boken på en iPad.

Vad jag har förstått så är böckerna i iBooks försedda med DRM så att dom bara går att använda i iBooks. Det vill inte jag ha. Jag väntar tills den kommer som ”vattenmärkt” e-pub från någon annan säljare, då kan jag läsa i valfri apparat.

Ursprungligen av andy.c:

Är det bara jag som har förbokat den i iBooks? Känns ganska lämpligt att läsa just den här boken på en iPad.

Absolut, så hade jag tänkt göra om jag inte hade fått den fysiska boken i present.

Ursprungligen av ;:

Beställde min på Amazon.com. Laddas automatiskt till min iPad när boken är utgiven. Engelska och ca 100 skr.Passar bra att läsas på engelska och på en padda.:)

Ursprungligen av ;:

Helt klart har jag beställt ett exemplar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-24 20:10
Ursprungligen av ;:

Denna skall läsas på iPad men jag beställde även en coffee table variant oxo =)Tack!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-25 23:43
Ursprungligen av ;:

Finns också på elib.

1
Bevaka tråden