Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Passar denna hårddisk i min MBP 13" från 2010?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja det gör den men skulle av egen erfarenhet inte rekommendera den disken. Den vibrerar som en vuxenleksak

Ursprungligen av ill_chrill:

Ja det gör den men skulle av egen erfarenhet inte rekommendera den disken. Den vibrerar som en vuxenleksak

Haha! Ok, vad rekommenderar du?

Ursprungligen av Fitinghoff:

Haha! Ok, vad rekommenderar du?

Riktig SSD, annars vet jag faktiskt inte. Har en WD blue i DVD-platsen på min dator o den har hängt med bra och länge

Fitinghoff,

Jag har den hårddisken du beskriver, och jag har inga som helst problem med vibrationer. Ill_chrill kanske fick ett måndagsexemplar?

Datorn är sjukt mycket snabbare nu än tidigare - jag är jättenöjd med bytet. Hybriddisken är ett bra alternativ om man behöver en litet större disk och inte kan lägga massor med pengar på en jättestor SSD. (Om man inte behöver sin DVD-spelare kan man ju annars göra som många andra gjort och byta ut hårddisken mot en mindre SSD, och stoppa in den gamla hårddisken i platsen för DVD-spelaren. Det skall tydligen funka bra.)

Jolianna

Crutial 256Gb SSD för 2700:-

Kanske kan vara något?

Min är beställd och påväg till min MBP. Bara bra omdömmen på nätet iaf.

Köpte hybriden och vi bytte disk på fem minuter. Laddade tillbaka hela innehållet under natten och dagen efter var allt tillbaka. Den rullar och fungerar utan problem. Någon prestandaskillnad har jag inte märkt än, men å andra sidan gör jag ju inte så avancerade saker med datorn. Men det fungerar utmärkt för under tusenlappen!

Gjorde du en nyinstalltion?
Eller hur kopierade du disken?

1
Bevaka tråden