Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Steve Jobs är död!

Tråden skapades och har fått 271 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Senast redigerat 2011-10-06 03:20
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-06 02:01

Fy fan vad tråkigt! Vila i frid, och tack för allt du gjort för världen!

"I want to put a ding in the universe" - Steve Jobs

Senast redigerat 2011-10-06 03:40

RIP

Meddelandet du har skrivit in är för kort. Du måste skriva minst 5 bokstäver för att meddelandet skall bli godkänt.

Fy fan.

Chockad, ledsen och oändligt tacksam.

Ja, ruskigt tråkigt. En legend har gått ur tiden, vila i frid Steve.

Hittade detta citat från honom när jag surfade runt och kikade på olika nyhetssidor - väldigt tänkvärt.

"Remembering that I'll be dead soon is the most important tool I've ever encountered to help me make the big choices in life. Because almost everything — all external expectations, all pride, all fear of embarrassment or failure - these things just fall away in the face of death, leaving only what is truly important. Remembering that you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Ursprungligen av Kermit:

"Remembering that I'll be dead soon is the most important tool I've ever encountered to help me make the big choices in life. Because almost everything — all external expectations, all pride, all fear of embarrassment or failure - these things just fall away in the face of death, leaving only what is truly important. Remembering that you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Kloka ord! En sann pionjär, nytänkande och inspirerande man har lämnat oss. Må han vila i frid och hans inspiration leva vidare i det vi gör och i Apples framtid!

R.I.P. Steve.

Dom gudarna älskar, dör tidigt! Tack för allt du gav oss! ♥

En unik man har gett sitt unika till jordevärlden. Ha en trevlig resa. Du kommer att saknas.

  • Medlem
  • S.Sandby
  • 2011-10-06 04:05

Vila i frid Steve, tack för för vad du gav mig och alla andra.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-10-06 04:29

RIP Steve.

Saknad och beundrad för det livsverk han åstadkommit, jag tror att Steve gick ur världen lyckligt vetande att han ändrat världen med sina visioner och idéer.

rememberingsteve@apple.com
http://www.apple.com/stevejobs/

Senast redigerat 2011-10-06 04:41
  • Medlem
  • 2011-10-06 05:16

Vila i frid Steve Jobs! Du var störst!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-06 05:36

Vila i frid Steve Jobs.

Saknar ord, märkligt känsla att känna så stor sorg och saknad över en man jag aldrig träffat, men som ändå påverkat mitt lliv så mycket...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2011-10-06 22:32
Ursprungligen av Gusten68:

Saknar ord, märkligt känsla att känna så stor sorg och saknad över en man jag aldrig träffat, men som ändå påverkat mitt lliv så mycket...

Jag känner igen mig i dessa rader, vad mer att säga...

Idag tänder vi ett ljus för Steve.

När man tänker efter så var väl tisdagens iPhone-event ganska lågmält & dystert?

Tyckte Tim Cook hade en klump i halsen när han pratade både före & efter presentationen...

Tack Steve och ALLA andra duktiga på Apple - ni har gett oss mycket glädje!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-06 05:50

Rip

Till slut blev cancern för mycket.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2011-10-06 06:12

Rip

  • Medlem
  • 2011-10-06 06:14

Steve, R.I.P.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-10-06 06:15

Usch, frukosten satte sig på tvären när jag läste det här. Sorglig inledning på dagen.

Vilken man!

Steve Jobs, tack för allt.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-06 07:13

Vi visste alla att det var nära. Ändå känns det så tungt.
Tack för allt du gjort. Fantastiskt.
Rip.

Yes!!!

Känns så hemskt, en av de största har lämnat oss, R.i.P Steve Jobs

Som Buddhist kommer inte Steve att vila. Om han inte redan har uppnått Nirvana så är han i alla fall ett stort steg närmare.

Mycket god Karma över den mannen!

Han har varit en fantastisk inspiration genom åren och jag känner att det är viktigare att fira att han har varit här och gjort sitt, att han kom tillbaka med NeXT än att sörja och tänka negativt. Jag har mist många vänner genom motorsport och har alltid firat vad de gjort, inte sörjt det de inte gör. Jag är övertygad om att Steve skulle hålla med.

Tack Steve!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-10-06 07:30

Usch!
Detta blev inte den bästa av dagar, direkt...
En stor man med stora visioner. Tror inte att folk i allmänhet förstår hur mycket han har påverkat deras vardag.

Nä. Det här blir en riktig skitdag.

En mozart inom sitt gebit är död.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2011-10-06 07:37

Finner inga passande ord, tråkigt att behöva vakna till det här.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2011-10-06 07:39

RIP Steve!
Hoppas äpplena är lika gröna på andra sidan.

Bevaka tråden