Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inte bara iPhone 4s

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-05 12:31

"Ipod nano fick inte heller några uppdateringar i hårdvaran." "I uppdateringen är Nike+ numera inbyggt."

Hur går det ihop?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-05 13:07
Ursprungligen av Papperskatt:

"Ipod nano fick inte heller några uppdateringar i hårdvaran." "I uppdateringen är Nike+ numera inbyggt."

Hur går det ihop?

Om det inte är en hårdvaruppdatering så är det i mjukvaran såklart.
Apple to bring 2011 nano features to 2010 models in update | iLounge News

Ursprungligen av Papperskatt:

"Ipod nano fick inte heller några uppdateringar i hårdvaran." "I uppdateringen är Nike+ numera inbyggt."

Du har utelämnat ett par meningar mellan dina två citerade meningar. Om man tar med de meningarna så förstår man att det är: "I den nya mjukvaruuppdateringen är Nike+ numera inbyggt"

Ursprungligen av xtrem:

Om det inte är en hårdvaruppdatering så är det i mjukvaran såklart.
Apple to bring 2011 nano features to 2010 models in update | iLounge News

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Du har utelämnat ett par meningar mellan dina två citerade meningar. Om man tar med de meningarna så förstår man att det är: "I den nya mjukvaruuppdateringen är Nike+ numera inbyggt"

Jag trodde att den nya integreringen av Nike+ var hårdvarubaserad, men det är den alltså inte? Där ser man hur fel man kan ha ibland.

Ursprungligen av ;:

jag tycker det är synd att iPod Touch inte längre finns som 16GB. Den minsta är för liten medan 16 var ganska lagom både i pris o utrymme (kostade när jag köpte den ungefär som 8GB)

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-05 14:28

Det känns som Ipod Nano kommit vägs ände. Vem köper den numera? På sikt kommer ALLA lyssna på bärbar musik i telefonen.

Ursprungligen av planB:

Det känns som Ipod Nano kommit vägs ände. Vem köper den numera? På sikt kommer ALLA lyssna på bärbar musik i telefonen.

Fast kan ibland va lite osmidigt om man t.ex. är ute och springer. Jag tycker Nanon har en funktion än.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-05 15:26
Ursprungligen av Chaosstar:

Fast kan ibland va lite osmidigt om man t.ex. är ute och springer. Jag tycker Nanon har en funktion än.

OK, jag springer sällan. Brukar vara bra på att planera min tid så jag slipper skynda mig.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-10-05 15:38

Jag kan absolut tänka mig en sådan liten enhet på armen i form av klocka slash informationsdisplay som en förlängning av iPhonen i fickan. Lite som den jag har för mig att Sony Ericsson släppte till sina Android-lurar. Om denna funktionalitet levereras av Nanon eller annan enhet kan kvitta mig

Använder idag min iPhone och RunKeeper för mina dagliga löprundor, men hade varit klart smidigare med en Nano. Frågan är om Nike+-implementationen i Nano har samma funktioner? Smidigt att kunna titta ner på klockan för att se hur länge/långt man sprungit, tempo o s v. Lite för knöligt med en iPhone på överarmen.

1
Bevaka tråden