Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkroniseringstjänsten i iTunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er!

Jag har tyvärr fastnat i PC-träsket men någon kanske har vänligheten att vilja hjälpa mig ändå. Varje gång jag ansluter min iPhone 4 eller iPad 2 till datorn så får jag följande meddelande i iTunes: "iTunes kunde inte läsa leverantörsdata från synkroniseringstjänsten. Återanslut eller försök igen senare."

Vad tusan betyder detta och vad ska jag göra? Jag har också märkt att jag inte kan bocka i rutorna för "Synkronisera kalendrar" eller Synkronisera e-postkonton från". Kan detta ha ett samband?

Någon som vet vad som är fel och framför allt, vad ska jag göra? Har som sagt PC eftersom jag började med det för 10 år sedan och nu är jag för gammal för att orka byta. Men någon kanske vill hjälpa mig ändå?

Tack på förhand!

//Lars

Tråden flyttad. Detta är ingen iPhone-fråga - du skriver ju t.o.m i rubriken att det gäller iTunes.

/Mod

Vilket operativsystem?
Vilken version av iTunes?
Vilken version av iOS i enheterna som ansluts?
Är enheterna jailbreakade?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-09-17 23:49
Ursprungligen av Townes97:

...Har som sagt PC eftersom jag började med det för 10 år sedan och nu är jag för gammal för att orka byta...

Min far var 80 år när han bytte från Windows till Mac...

1
Bevaka tråden