Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows spås bli #2 på Smartphones

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2011-09-05 14:18
Ursprungligen av ;:

Jag är mest intresserad av vad det är för nåt de egentligen röker på Gartner och IDC...

Ursprungligen av wlao:

Jag är mest intresserad av vad det är för nåt de egentligen röker på Gartner och IDC...

Det vet vi först år 2015

Tvåa eller inte, men Windows Phone kommer bli stort.

Ursprungligen av Chaosstar:

Tvåa eller inte, men Windows Phone kommer bli stort.

Baserat på vad?

Ursprungligen av draags:

Baserat på vad?

Microsoft had potential att ta sig långt in på företagsmarknaden. Många av deras nuvarande partners verkar döma ut t.ex. Googles Android, vilket öppnar fältet för Windows Phone 7 och iOS att slåss om de marknadsandelarna. Microsoft har ett övertag i att deras partners redan kör Windows-system och därmed kan integrera telefonen i befintliga system på ett smidigare sätt.

  • Medlem
  • Sala
  • 2011-09-14 03:07

Artikel: Windows spås bli #2 på smartphones

Om man går mot en framtid där "molnen" tar över allt så förutsätter det en helt pålitlig infrastruktur. Då finns det inte utrymme för några avbrott i internettrafiken. Och där tror jag aldrig att vi kommer att hamna." då lär man ju börja med att slänga ut windows då? eller ska hjärtpatieter dö och flygplan störta pga världens mest gigantiska bluescreen?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-09-14 08:18
Ursprungligen av Jonait:

Om man går mot en framtid där "molnen" tar över allt så förutsätter det en helt pålitlig infrastruktur. Då finns det inte utrymme för några avbrott i internettrafiken. Och där tror jag aldrig att vi kommer att hamna." då lär man ju börja med att slänga ut windows då? eller ska hjärtpatieter dö och flygplan störta pga världens mest gigantiska bluescreen?

Menar du att andra OS aldrig kraschar?

Ursprungligen av Jonait:

eller ska hjärtpatieter dö och flygplan störta pga världens mest gigantiska bluescreen?

Sist jag kollade så utförs inte bypass-operationer över nätet och flygplan går alldeles utmärkt att flyga utan internetuppkoppling.

Bevaka tråden