Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väggfäste till Airport Extreme

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2011-08-31 20:33

Jag vill montera min Airport Extrem på väggen. Finns det fäste att köpa? Har sökt runt men inte hittat något. Tips önskas på lämplig lösning.

bosse

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-08-31 21:12

Jag beställde på ebay för ett par veckor sedan, billigare än sverige...

M58 H-Squared AirMount-S Air Mount for Airport Extreme | eBay

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-09-01 00:11
Ursprungligen av Kidde:

Jag beställde på ebay för ett par veckor sedan, billigare än sverige...

M58 H-Squared AirMount-S Air Mount for Airport Extreme | eBay

Precis den har jag, funkar kalas!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-08-31 21:57
Ursprungligen av Bosse:

Jag vill montera min Airport Extrem på väggen. Finns det fäste att köpa? Har sökt runt men inte hittat något. Tips önskas på lämplig lösning.

Måste den monteras lodrät? Annars funkar ju en enkel konsoll som man köper på en byggmarknad.

  • Medlem
  • 2011-09-01 20:33

Jag tog dig på orden och beställde från Ebay. Går nu i väntans tider. Tack för tipset!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-09-03 21:43

Beställde du av samma som jag länkade till så tog det ca 10 dagar, men kom direkt i brevlådan utan tull etc... slutade på ca 230:- mot att kullander.se skulle ha 595:-...

  • Medlem
  • 2011-09-04 19:27

Jo, det var dig jag tog på orden. Väntar på leverans, OK om det tar 10 dgr. Tack för tipset!
bosse

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-10-19 08:17

Tänkte passa på och tipsa om den lösning som jag använde mig av. Hur man gör finns beskrivet här (obs ej jag som skrivit). Det blir en väldigt osynlig lösning även om det kräver lite modifierande av APEn.

1
Bevaka tråden