Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte uppgradera iTunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter uppgradering till OS X Lion, kan jag inte uppdatera iTunes till nya versionen. Allt laddas ned, men när iTunes ska installleras kommer meddelande om att "ett oväntat fel inträffat". Innan uppgraderingen av OS fick jag först meddelande om att nya versioner av program fanns, så denna uppgradering kom först igång. Pga dålig internetuppkoppling av bröts denna ett antal ggr, men är OS X Lion laddades ned och installerades var det inga problem. När jag sedan skulle återuppta uppgraderingen av iTunes, blev det alltså omöjligt

Ingen som kan hjälpa mig?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-09-01 17:33
Ursprungligen av br-Augustinus:

Ingen som kan hjälpa mig?

Testa att ladda ner iTunes här.

  • Medlem
  • Gislaved
  • 2011-09-01 17:15

Har samma problem fast på PC. Laddar ner allt, och sen blir det oväntat fel. Testade att ladda ner manuellt för att sedan köra installationen, då tyckte programmet att det funkar inte för "du har inte den senaste quicktime" FINE!! Laddade ner senaste quicktime, startade om datorn och testade igen.

Installationsprogrammet visade att det var bara iTunes som den laddade ner, men det stannar fortfarande vid "ett oväntat fel inträffat"

Kan man avinstallera iTunes, se om man kan lägga in det nya, men ÄNDÅ få med sig alla program och skräp man har inlagt i det nuvarande?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-09-01 19:36
Ursprungligen av Jackel:

Har samma problem fast på PC. Laddar ner allt, och sen blir det oväntat fel. Testade att ladda ner manuellt för att sedan köra installationen, då tyckte programmet att det funkar inte för "du har inte den senaste quicktime" FINE!! Laddade ner senaste quicktime, startade om datorn och testade igen.

Installationsprogrammet visade att det var bara iTunes som den laddade ner, men det stannar fortfarande vid "ett oväntat fel inträffat"

Kan man avinstallera iTunes, se om man kan lägga in det nya, men ÄNDÅ få med sig alla program och skräp man har inlagt i det nuvarande?

Ja.

"Meddelandet du har skrivit in är för kort. Du måste skriva minst 5 bokstäver för att meddelandet skall bli godkänt."

  • Medlem
  • Gislaved
  • 2011-09-01 19:10

Verkar funka....Inga konstiga meddelanden nu när man körde in det programmet.

1
Bevaka tråden