Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail - vart tog den gamla Inboxen vägen?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bytte internetleverantör och deletade det gamla kontot och lade till ett nytt (samma mejladress), med nya serverinställningar.

Såg till min förskräckelse att Inboxen blev helt tom. Andra skapade boxar fanns kvar med gamla mejl i men inte inboxen.
Jag tänkte att man skulle fått någon slags backup på den gamla Inboxen men den verkar försvunnen helt.

Eller ligger den och gömmer sig någonstans?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-08-24 23:21

När du valde att radera ditt mailkonto så fick du upp en varningsruta om att all mail skulle försvinna, trodde du den var ett skämt?

Många har gjort som du tidigare site:99.se raderat konto mail försvann - Google Search

Japp troligen trodde jag det var ett skämt.
Hade tryckt bort cirka 20 liknande rutor om strul med SMTP-servern så jag lade inte märke till att det var annan text i den rutan.

Lite förvånad att ingen arkivering skedde trots allt. Eller att det hamnade i papperskorgen i alla fall.
Nåja, i Timemachine har jag kvar de flesta utom de senaste.

  • Medlem
  • 2011-08-24 23:35

Har du IMAP har du inte tappat några mail.

Med hänvisning till Mijas sök-länk så stänger vi här. Var vänliga sök innan ni startar nya trådar.

Den här frågan har som sagt varit uppe flera gånger, och du hittar säkert lösningar, eller åtminstone tips, i någon av de befintliga trådarna.

/Mod

1
Bevaka tråden