Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacÖL - Stockholm

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2011-03-14 21:19

Riktiga män dricker öl
Riktiga män använder mac.

Så är det ju bara?

Har inte haft möjlighet att vara med på någon macpub då jag haft så jävla mycket att göra. Nu har jag dock hur mycket tid som helst och det vore kul att dricka en öl nån gång?

Vad sägs? Kanske i slutet på mars?

  • Medlem
  • Lund
  • 2011-03-14 21:36

som nyligen hitflyttad skulle det passa mig bra, gärna sista veckan alt. första veckan i april..

  • Medlem
  • Täby
  • 2011-03-14 21:57

Sätt ett datum och en plats så får vi se

  • Oregistrerad
  • 2011-05-08 17:12

Nu är det sol och det betyder öl och uteservering.

Vet inte vad folk i Stockholm har för preferenser med M/S Gerda tycker jag är ett trevligt ställe (och inte alldeles långt borta från Björnströms kontor... eller mitt....)

Nästa Onsdag kanske?

torsdag tycker jag låter bättre För då är jag ledig, onsdag jobbar man ju hela dagen.

  • Oregistrerad
  • 2011-05-08 20:58

doh! torsdag har jag redan lovat bort till ett gäng windows nördar - att köra samma dag vore inte helt optimalt om man vill undvika krig (och för egen del schizofreni)

Hmms, ja är planen att förtära ölen efter kl 20 på onsdag är jag helt klart "game". Sen ska jag bara ta mig till bestämd plats vilket ju inte brukar ta allt för lång tid.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-17 19:45

Jag dricker gärna öl med er nåndag i Stockholm då jag har pengar / är hemma dvs i September eller slutet av Augusti

  • Medlem
  • Älvsjö
  • 2011-08-17 21:54

Jag är på!

1
Bevaka tråden