Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lars, 38 år - fiktiv patient

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad hände här? Tog säljavdelningen lunch? Drabbades deras copywriter av akut ärlighet? Placeholder?
Clarityn

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-07-29 15:20

Placeholder säkert ja. Men det blir värre. Fiktive Lars är inte bara patient utan även en troligen mycket fysisk försäljningschef på Teknova. Någon snodde hans facebookbild.

The plot thickens...

Maila Lasse om detta, så kan han stämma ihjäl dem.

Edit: givet att han inte har ställt upp frivilligt såklart.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-07-29 15:31

Jag har skickat ett mail till den påstått allergiske försäljningschefen för att fråga honom om han godkänt detta

Ursprungligen av IngoX:

Jag skickar ett mail till den påstått allergiske försäljningschefen för att fråga honom om han godkänt detta


Ska bli kul att höra hans kommentar om han ger någon.

Haha, och bollen var i rullning!

Jag funderade om det kanske var samma webkreatör som gjort båda, men hittar inget om clarityn på R3.

Underhållande tråd. Någon borde tipsa Expressen.

Ursprungligen av pmarriott:

Underhållande tråd. Någon borde tipsa Expressen.

"Reklamkaos chockar IT-Sverige!"

Det här kan bli riktigt roligt, undra vad "Lasse" säger

Inget svar?

Jag har hört att han också är fiktiv försäljningschef. Detta är ju troligt då Teknova är ett fiktivt företag. När man dessutom betänker att Lars är ett alias och Clarityn en placebo så klarnar det ju. Inget att snacka om egentligen.

Senast redigerat 2011-08-13 12:55

Clarityn placebo?

Vg utveckla.

När man testade Clarityn på virtuellt placebo-pollen så reagerade molekylerna positivt på elektronnivå. Man drog då slutsatsen att Clarityn också är en placebo…eller om det var krylbo…minns inte riktigt.
Eftersom detta test troligtvis aldrig utfördes - det var en fiktiv test enligt vissa - så fann Medicinalstyrelsen inget anmärkningsvärt. Medicinalstyrelsen finns dock inte idag och vissa menar att dom aldrig funnits utan bara var ett tomt rum i Socialstyrelsen enorma komplex. Som ska rivas. Har det sagts.

Ursprungligen av Goflorp:

Clarityn placebo?

Vg utveckla.

Ursprungligen av Zimmerman:

När man testade Clarityn på virtuellt placebo-pollen så reagerade molekylerna positivt på elektronnivå. Man drog då slutsatsen att Clarityn också är en placebo…eller om det var krylbo…minns inte riktigt.
Eftersom detta test troligtvis aldrig utfördes - det var en fiktiv test enligt vissa - så fann Medicinalstyrelsen inget anmärkningsvärt. Medicinalstyrelsen finns dock inte idag och vissa menar att dom aldrig funnits utan bara var ett tomt rum i Socialstyrelsen enorma komplex. Som ska rivas. Har det sagts.

Ta dina Lithium, fort.....

Håll er till ämnet annars låser jag tråden.
Pollenmedicin kan ni prata om på något allergikerforum.

/Lars 38, fiktiv moderator

En illusion är en illusion är en illusion, back to reality guys

Ja apropå ingenting

1
Bevaka tråden