Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte spela upp youtubeklipp längre

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Kanske fel tråd men...
Jag har en Macbook pro och var dum nog att låna ut den till grabben. Nu kan jag varken se tv play eller youtubeklipp längre. Det här är inte min starka sida så jag behöver nog lite hjälp:confused:

Du kan ju börja med att berätta:
- vilken version av OSX du har
- vilken webbläsare (och version) du använder
- vilken version av Flash du har
- vilken Macbook Pro-modell det är.
- om du har någon annons- eller Flash-blockering installerad i din webbläsare

Kolla Flash-version här:
Adobe - Flash Player

Du kan ju också berätta vilka "symptom" du har. Dvs vad händer när du går till Youtube eller SVT Play? Blir det bara tomma rutor där filmen skulle vara? Får du några felmeddelanden? osv

Senast redigerat 2011-08-12 09:10

Självklart.
- 10.6.8
- Safari 5.1
- Flash 10.1.52.15
- Mac book pro 15" ny
- Hur ser jag om jag har en blockerare, jag tror inte att jag har någon
- Det blir bara en svart tom ruta där filmen skulle visas och meddelande om "instickfilfel"

Ursprungligen av Kottemannen:

- Flash 10.1.52.15

Den versionen är ju ganska gammal. Uppdatera till senaste, och se om det blir någon skillnad.

Ett snabbt förslag: Dra ned och installera om Flash.

Före det kan du pröva YouTubes testversion med så kallad html5, om du googlar på "youtube html5" så hittar du sidan där du kan koppla på html5 i stället för flash. Om det funkar med html5 i stället så är det säkert något med Flash.

Tack för hjälpen, nu funkar det. Tänk att det var så enkelt. Reagerade inte på det eftersom jag hade flash installerat:\

1
Bevaka tråden