Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhoto kraschar vid import

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-11 15:22

Provat att starta med ett helt nytt iPhoto-bibliotek och provar att slänga allt som ligger Preferens-mappen. Gör en skärmdump och importerar den. Då krashar det igen.

Mac OS X 10.6.8
Senaste uppdateringarna på senaste iPhoto.

D kan inte heller skicka mail genom iphoto och öppna dom i imail
HH

Ursprungligen av Hans hager:

D kan inte heller skicka mail genom iphoto och öppna dom i imail

Vem är "D"? Vad är imail? Och hur är detta relaterat till trådens ursprungliga fråga? Är det samma problem? Handlar det också om att programmet kraschar vid import?

Jag tycker att det känns som att det är ett helt annat problem.

/Mod

Fråga angående iphoto

Det verkar ju vara rena skämtet nu med iphoto! Mac mini vad skulle man med det till? Så här svårt var det inte på g5.
Och det har gått föra över enstaka foton till facebook, men nu med nyöverförda till iphoto bibliotek idag försöker jag flytta en enda aktuell bild, men nej, och så MYCKET TID DET TAR! Det här är inte klokt.

Senast redigerat 2011-11-18 20:34
Ursprungligen av nötskrikan:

Det verkar ju vara rena skämtet nu med iphoto! Mac mini vad skulle man med det till? Så här svårt var det inte på g5.
Och det har gått föra över enstaka foton till facebook, men nu med nyöverförda till iphoto bibliotek idag försöker jag flytta en enda aktuell bild, men nej, och så MYCKET TID DET TAR! Det här är inte klokt.

Om du vill ha hjälp med något, så får du nog berätta lite mer om problemet, och lämna lite mer information.

Eller du ville bara skriva av dig lite frustration?

1
Bevaka tråden