Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Resehögtalare

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-09-29 22:38

Inför semesterresan tänkte jag köpa till en resehögtalare till min MacBook och ev även till iPhonen. Har kikat runt lite på nätet med hittar inga nyliga tester av lite mindre högtalare, någon som har några tips?
Trådlöst verkar ju praktiskt, men får man samma ljudkvalitet?

Jag gillar min Logitech Pure-Fi Anywhere 2 limpa. Ger riktigt mycket ljud för sin lilla storlek, funkar fint med iPhone o har en AUX ingång för annat. Inte pytteliten, som en cigarettlimpa typ, men lätt form att packa o fodral ingår. Kostar typ 1000:-

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-09-30 08:46

Kan bara hålla med Patrik Bredberg här. Otroligt sköna högtalare. älskar batteritiden samt enormt bra ljud.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-09-30 08:57

Den här har jag själv och det är en underbar liten sak. Den använder resonansytan för att skapa bas och du kan sätta "fast" den på plana underlag tack vara en gelé som sitter undertill. Riktigt coolt faktiskt.

WOWee ONE Gel Speaker - Global Website - Photos

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-08-04 16:18

Är själv lite sugen på en Logitech Pure-Fi Anywhere 2.

Men har kanske hänt mer på marknaden sen dess. Har dock inte hittat så mycket annat.

Men till er som har den, skulle ni vilja vara vänliga att titta på transformatorn och se om den även klarar 110 Volt?

  • Medlem
  • 2011-08-04 20:15

Jag har föregångaren någonstans, men sedan jag köpte min BassJump så är det bara den som följer med på resorna numera. Logitech:en står och samlar damm.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-08-05 01:19

Okej. Ska nog ta en titt på en sån. Verkar som dem har en i butik här i Malmö.

Det om är problemet med Logitechs att jag inte hittar den någonstans i butik för provlyssning.

Dock har jag gjort ett misstag att inte lyssna på 20Hz när det gällde ett par hörlurar, så det blev en dyr historia. Så borde lyssna på han i detta då egentligen

1
Bevaka tråden