Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 4.3.5 ute nu

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som rubriken lyder.

Enbart en fix som jag förstått det:

Fixes a security vulnerability with certificate validation.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-25 19:32

Det är skönt med Delta updates i och med iOS 5 Det här är löjligt med dålig uppkoppling!

Jezez vad seg nerladdning :-D. Herregud! Jag har ett tåg att passa! Fy f*n - detta är det segaste jag varit med om. Helt otroligt :-D. Har hållit på i 20 minuter och jag ser ingen ände på detta. Ca. 100 Kb/s!!!.!!!

Ja, riktigt långsamt. Fick dessutom upp felmeddelanden om att iTunesservern inte kunde nås flera gånger innan det till slut gick...

Samma här. Dom brännde alla stålar hos Nakamai vid Lion-släppet :-D. Dom kör sin egen modemrigg nu - den från 1993 - i Cupertino.

Ursprungligen av Capeman:

Ja, riktigt långsamt. Fick dessutom upp felmeddelanden om att iTunesservern inte kunde nås flera gånger innan det till slut gick...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-07-25 19:48

666,6 MB… Evil!

  • Medlem
  • 2011-07-25 20:31

Är det bara jag som ligger kvar på 4.3.3? Anledning att uppdatera till 4.3.5 om man inte är paranoid och tror att en kille på stan kommer att hacka luren ute på stan?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-07-25 21:03
Ursprungligen av Dalle:

Är det bara jag som ligger kvar på 4.3.3? Anledning att uppdatera till 4.3.5 om man inte är paranoid och tror att en kille på stan kommer att hacka luren ute på stan?

Jag ser ingen anledning till att inte uppdatera. Tidsmässigt tar det inte många minuter och ofta tätas allvarliga säkerhetsluckor.

1
Bevaka tråden