Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99 Shop nere, vad kan nyheterna vara?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99 Shop ligger nere, kan detta tyda på ännu en uppdatering av Apple-produkter? Kanske den så efterlängtade uppdateringen av Mac Pro eller en iPad 3 och iPhone 5?

Vad säger ryktena?

The store is closed

Flyttade tråden till rätt underforum.

/Mod

Ryktena säger att shopen har legat nere i flera månader... Minns inte ens när den försvann. Förra året?

Där hade vi den ja. Bara tre månader. Men utvecklingen på 99.se står tyvärr helt stilla överlag nu.

Jag tror det var längre sen än så som den stängdes ner, fast kan ha fel, det var senaste informationen jag hittade iaf.

Ursprungligen av Zimmerman:

En fet svart ram runt ytan som har innehåll ökar betraktningsförmågan...fokusering... Om den aktiva bildytan slutar i luften runtom så störs ögat/hjärnan av saker som finns runtom - om det inte är enhetligt så klart (en svart yta bakom skärmen är ju okej då). Men i dom rum/landskap vi sitter med datorerna så är det brutna och störiga/icke symetriska saker/ytor runt omkring oss. Var slutar och börjar en bild? Man kan underlätta för hjärnan att avgöra det. = ram.
En ram får bilden att vila.

Är inne på Zimmermans linje och tippar på ännu bredare bruna ramar runt divarna i shopen.

Ursprungligen av eskimo:

Är inne på Zimmermans linje och tippar på ännu bredare bruna ramar runt divarna i shopen.

Hur lyckades du få in det inlägget i den här tråden?

Ursprungligen av keptang:

Hur lyckades du få in det inlägget i den här tråden?

Läs inlägget en gång till.

Ursprungligen av Capeman:

Läs inlägget en gång till.

Aha, det var en lustig quote dock, haha.

Ja, jag fick läsa det några gånger också.

1
Bevaka tråden