Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Remote Desktop Client 3.5.1 & iWork 9.1 är ute nu

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-20 19:16

Apple Remote Desktop Client 3.5.1
The 3.5.1 update is recommended for all Apple Remote Desktop clients and addresses several issues related to overall reliability, usability and compatibility.

For detailed information on this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/HT4715

iWork
All iWork 9.1 applications

Adds support for Mac OS X Lion, including:
Full-Screen
Resume
Auto Save
Versions
Character picker
More details available on the OS X Lion page.

Improves Microsoft Office Compatibility
Keynote 5.1

Adds new builds:
Anvil
Fall Apart

Får ej ARD i Programuppdateraren...och alla sajter som har med ARD har kajkat ur... Nå, det ordnar väl upp sig.

Har det verkligen kommit en ARD 3.5.1 ??

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-07-20 19:54
Ursprungligen av Zimmerman:

Har det verkligen kommit en ARD 3.5.1 ??

Det kom en strax efter jag lade in senaste iTunes.

Något har tydligen säckat ihop hos Apple. Det finns inte ett spår av 3.5.1 på deras downloadsajt och inga länkar funkar som har med ARD att göra - prova t.ex. Ackes länk i första inlägget. 3.5 nämns på deras downloadsajt, men när man vill ladda ner den eller läsa mera - ops - the page you...bla...bla...sidorna finns inte

Ursprungligen av joakimo:

Det kom en strax efter jag lade in senaste iTunes.

Aha...nu fattar jag...det är bara client-versionen som updaterats till 3.5.1. (Apple-sidorna funkar förresten igen - det var nog Lion-släppet som däckade dom igår)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-08-23 08:10

Apple Remote Desktop Admin 3.5.1
Version 3.5.1:
The 3.5.1 update is recommended for all Apple Remote Desktop users and addresses an issue related to reliability of generating reports.

1
Bevaka tråden