Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T-shirt för alla Apple-fans

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-11 23:15

Öh? Som jag har fattat det får vem som helst som besöker affären handla där, inte bara anställda. Varför annars en T-shirt som det står "I visited..." på...?

Och se nedan:

Apple - The Company Store

Ursprungligen av Capeman:

Öh? Som jag har fattat det får vem som helst som besöker affären handla där, inte bara anställda. Varför annars en T-shirt som det står "I visited..." på...?

Och se nedan:

Apple - The Company Store

Så tolkar jag det också. Men jag ska dit om 2 veckor så då vet jag med säkerthet!

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Så tolkar jag det också. Men jag ska dit om 2 veckor så då vet jag med säkerthet!

"We are open to the public..." kan inte betyda så mycket annat. Dessutom finns det ju en massa historier om folk som varit där och handlat prylar.

Eller så kan man beställa sin egen med valfri text på random T-skjortesida.

Läge att ta upp förhandssbeställningar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-12 16:03
Ursprungligen av ;:

-"We are open to the public, but we are a little different than your local Apple Retail Store. While we don't sell computers or have on-site support or repairs, we are the only place in the world that sells Apple logo t-shirts, caps and accessories. So, if you find yourself in the San Francisco Bay Area, please stop by and visit us."

Det är bara åka dit och köpa.. inte bara anställda

Hur sjutton ordnar jag nu en tjänsteresa till Bay Area?

Ursprungligen av BlackSmp:

Hur sjutton ordnar jag nu en tjänsteresa till Bay Area?

Chansen är mycket större att ordna en tjänsteresa till San Francisco. Sedan kan du någon dag ta halva dagen ledigt och åka ca 15–30 min söderut till Cupertino, där Apple har sin HQ och affären med de speciella t-shirten!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-13 15:39
Ursprungligen av The Real Viking:

Chansen är mycket större att ordna en tjänsteresa till San Francisco. Sedan kan du någon dag ta halva dagen ledigt och åka ca 15–30 min söderut till Cupertino, där Apple har sin HQ och affären med de speciella t-shirten!

Dyr resa för en T-shirt.
Bättre tillverka egna...

Ursprungligen av Clavius:

Dyr resa för en T-shirt.
Bättre tillverka egna...

Då stämmer texten inte på tröjan, eftersom du inte har varit på Apples HQ!

Visst är det dyr resa för en enkel tröja! O:-)

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-07-12 19:59

Har själv shoppat där och det var inga problem...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-12 21:00
Ursprungligen av ;:

Ja uppenbarligen verkar det som alla får handla, men varför skriver man samtidigt "The Company Store is the original Apple Employee store located at Apple's headquarters in Cupertino. "

Ursprungligen av xtrem:

...varför skriver man samtidigt "The Company Store is the original Apple Employee store...

För att det från början var en butik för de anställda.

"...the original..." kan väl i det här fallet översättas med "...som ursprungligen var..."

Jag har "I visited the mothership." Mycket bättre om jag får säga.

Ursprungligen av ;:

Mycket trevlig affär. Jag handlade en trevlig jacka med apple-logga på där och lite annat när jag passerade där på min roadtrip 2008

1
Bevaka tråden