Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snygg internetradio sökes

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2011-06-28 12:08

Hej alla.
Hoppas på lite hjälp till mitt nyrenoverade kök. Allt är nästan klart och nu är det dags att "pynta" rummet med en ny köksradio. Ut åker min gamla Tivoli och in ska en ny. Men vad ska man välja?
Några önskemål: Den ska vara liten men med bra ljud, den ska klara internetradio eftersom jag har noll och ingen mottagning i köket. Och den får helst inte kosta över 3000 kronor.
Jag har kikat på Tivoli Audio, Tengent samt Argon utan att hitta något direkt tilltalande. Så om du har något förslag, låt mig få veta.

Tack på förhand.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-06-28 13:55

Squeeze har ett antal modeller. Lite jobbigt GUI men funkar kalas.

  • Medlem
  • 2011-06-28 18:25

Det man slås av är hur otroligt fula dessa apparater är. Varför är det så? (En allmän notis efter att ha googlat på utbudet)

Tips, prisjakt.nu

Sök efter prylen i fråga som kategori (jag skrev Internetradio).
koppla på bildvisning...vips;

Internetradio - Hitta de bsta priserna, information och omdmen

  • Medlem
  • 2011-06-28 18:36
Ursprungligen av Goflorp:

Tips, prisjakt.nu

Sök efter prylen i fråga som kategori (jag skrev Internetradio).
koppla på bildvisning...vips;

Internetradio - Hitta de bsta priserna, information och omdmen

Har redan kikat där. Har tidigare varit förtjust i Tivoli Audio och Tangent pga deras design. Men nu har ingen av dem en internetradio att erbjuda för en rimlig peng tyvärr.

Tyckte "Revo Heritage Walnut" var cool:

  • Medlem
  • 2011-06-29 19:10

Det blev till slut en Squeezebox Radio tillslut. Inte vacker men funktionell och billig.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-06-29 19:55

Jag tycker den ser rätt OK ut, och funkar bra. Om de bara kunde göra om menysystemet....

1
Bevaka tråden