Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Presentation Album

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-25 17:30

Hejsan,

Jag heter Albin är 19 år och bor på Västkusten. Jag gillar att kunna unna mig något extra ibland, som att se bra filmer och tv'serirer, äta och dricka gott som tillexempel Ben & Jerry. Gillar även att delta i tävlingar och älskar att vinna. Dock är jag ingen dålig förlorare, jag gillar dock inte se andra vinna. Och Må bra helt enkelt

Jag har just nu en iMac 27" som jag har lagt in en SSD som jag är dock väldigt rädd då den dagen den går sönder för det verkar vara ett helvete och dyrt att fixa det. Jag har även en iPhone 3GS. Jag är grymt sugen på en iPad lär kanske bli en sådan i höst om jag skiter i att skaffa nästa iPhone.

Det var väl lite grann om mig och hoppas man gör någon nytta här på forumet.
// Album

Senast redigerat 2011-06-25 17:46
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-26 17:12

No comments?

Du gav det inte så mycket tid. Midsommarhelgen brukar medföra lite stiltje. Men välkommen!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-26 18:34
Ursprungligen av Capeman:

Du gav det inte så mycket tid. Midsommarhelgen brukar medföra lite stiltje. Men välkommen!

Vad bra att en moderator prioriterar mig då Tackar!

Ursprungligen av Album:

Hejsan,

Jag heter Albin är 19 år och bor på Västkusten. Jag gillar att kunna unna mig något extra ibland, som att se bra filmer och tv'serirer, äta och dricka gott som tillexempel Ben & Jerry. Gillar även att delta i tävlingar och älskar att vinna. Dock är jag ingen dålig förlorare, jag gillar dock inte se andra vinna. Och Må bra helt enkelt

Jag har just nu en iMac 27" som jag har lagt in en SSD som jag är dock väldigt rädd då den dagen den går sönder för det verkar vara ett helvete och dyrt att fixa det. Jag har även en iPhone 3GS. Jag är grymt sugen på en iPad lär kanske bli en sådan i höst om jag skiter i att skaffa nästa iPhone.

Det var väl lite grann om mig och hoppas man gör någon nytta här på forumet.
// Album

Welcome. Hoppas du ska trivas här!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-28 21:37
Ursprungligen av chris777:

Welcome. Hoppas du ska trivas här!

Tack. Det hoppas jag med

Senast redigerat 2011-06-28 21:59

1. Man kan radera sina inlägg, om man t.ex råkar göra en dubbelpostning. (Redigera --> Radera)

2. Se upp när ni klipper och klistrar med citat. Det blir lätt fel.

Jag har raderat dubbelposten, och fixat till citatet i inlägg #6.

/Mod

Välkommen! Hoppas att du finner det du söker på detta forum

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-29 13:58
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

1. Man kan radera sina inlägg, om man t.ex råkar göra en dubbelpostning. (Redigera --> Radera)

2. Se upp när ni klipper och klistrar med citat. Det blir lätt fel.

Jag har raderat dubbelposten, och fixat till citatet i inlägg #6.

/Mod

Tack så mycket. Då vet man till nästa gång.

Ursprungligen av Johan Kybjär:

Välkommen! Hoppas att du finner det du söker på detta forum

Tack. Det tror jag nog att jag gör

1
Bevaka tråden