Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MMFix i Lion

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-03-31 10:27

Har använt MMFix för att förhindra att iTunes startar när jag trycker på Play/Pause på tangentbordet. Funkar kalas i Snow Leopard, någon som testat på Lion?

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2011-03-31 10:44

Det är väl redan fixat i Snow Leopard? Jag har inte de problemet iaf, och jag har inte lagt in någon fix för det, så det bör väl funka i Lion också.

Ja, det problemet är fixat sen en tid tillbaka.

Senaste programmet du använt byter låt om du trycker byt låt på t-bordet!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-06-13 10:10

Jag kör 10.3.1 och mycket riktigt startar iTunes när jag trycker på play/pause (F8) på min Macbook Pro 13.

Mycket förvirrande...

Ursprungligen av Gabbsmo:

Jag kör 10.3.1 och mycket riktigt startar iTunes när jag trycker på play/pause (F8) på min Macbook Pro 13.

Mycket förvirrande...

I trådens första inlägg nämner du Lion. Är det Lion vi pratar om, eller vilket operativsystem handlar det om?

Om det är i Lion problemet uppstår, så får du väl som utvecklare och betatestare lämna in en felrapport till Apple.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-06-13 13:32

Oj ursäkta. Tänkte på att psil sa att det var fixat i Snow Leopard.

Jag kör Snow Leopard med MMFix, men enligt psil ska det inte behövas. Vilket inte är fallet för mig (och många andra enligt apples support forum). Jag är då nyfiken om fixen funkar på Lion och/eller om det går att lösa på ett "finare" sätt. Helst utan att avinstallera iTunes.

1
Bevaka tråden