Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synpunkter på alexkerber.com

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-18 18:14

"Alex Kerber is a digital design/advertising agency, specialized in web and digital productions. We also provide the world with old style media such as; Company Branding, Corporate Identity, Print, Book and Magazine Design.

What makes us unique is we work world wide. Where ever your company is located we can if necessary bring our crew to you."

… vi släppte igår Alex Kerber | a digital design/advertising agency worldwide, kom gärna med kritik och kommentarer och ännu mer sprid länken vidare. Vet att portfolion känns tom men det kommer in allt gammalt nu denna och nästa vecka. Dessa fyra är de senaste jobben vi gjort.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-19 13:32

Ingen kommentar alls?

Snygg och stilren, WP rockar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-19 16:58
Ursprungligen av keptang:

Snygg och stilren, WP rockar.

Både och faktiskt. Ibland älskar man det och ibland raka motsatsen

  • Oregistrerad
  • 2011-05-19 17:21

Tycker det ser lite konstigt ut att man kan kommentera nästan varenda sida.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-19 18:41
Ursprungligen av studiox:

Tycker det ser lite konstigt ut att man kan kommentera nästan varenda sida.

Tanken är att verkligen få ut den via Facebook så hårt det bara går. Kanske något som bör begränsas till endast porfolio-delen?

  • Medlem
  • 2011-05-19 18:24

Kanske inte mycke till synpunkt men fisken i lampan va kul;)

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-05-19 19:52

Snygg och enkel sida. Tyvärr har jag inte så mycket mer feedback att ge för stunden.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-05-23 12:58

Snygg sida men jag ryser varje gång jag ser "Let us together bring your ideas to life" Och ett tips, gå igenom About texten en gång till. Där är några grammatikfel och halvsvenska formuleringar. Utseendemässigt ser det bra ut, och det var en rätt schysst lista på klienter!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-23 13:53

shandar: Idéen är att vi vid senare tillfälle plockar in clientjobb där istället och crosslänkar dem till sin portfoliodel. Låter just nu en copy gå igenom alla texterna. Problemet är att han inte är native speaker men får köra en koll med detta senare.

suddgummi: Senare fix är att vid mouse hover så dimmas rätt färger upp samt att de ska länkas till sin del av portfolion så man ex. får upp alla jobb från SEB exempelvis.

  • Medlem
  • 2011-05-23 14:14

Funkar fint i Chrome och med IE 6 som användaragent i Safari. Borde funka bra över hela linjen alltså. Utseendet är lättnavigerat och befriat från konstigheter.

Jag tyckte inte klientsidan blir så snygg när ni har gjort allas logotyper svarta. Är det ok för era klienter?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-31 14:22

Nya jobb är uppdaterade på siten. Fler kommer! Portfolio | Alex Kerber

1
Bevaka tråden