Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Displayproblem iMac 27" 2011

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2011-05-20 12:43

Hejsan. Fick se nu att jag har ett vit litet streck på skärmen kanske är 3 pixlar långt. Men jag tror inte att det är något pixelfel. Ser ut som det är lite skugga från den också. Så det kanske är något innanför glaset på skärmen. Det syns ju även när datorn är avstängd. Nån som vet vad det kan vara?
Men jag stör mig inte så jätte mycket på det. Så man kanske kan vänta tills dom släpper en ny iMac och lämna in den för felet då och få en ny iMac? Om dom släpper den inom ett år.
Skulle det fungera att göra så?

Mvh

Tjena! Köpte du den från Apple Store kan du lämna tillbaka datorn och köpa en ny när den kommer. Lämnar du in på reperation/service så kommer du INTE få en ny!

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2011-05-20 12:52

Ja den är köpt på Apple Store men den nya släpptes ju precis. Vill ju inte vara utan dator i nästan ett år för att vänta på den nya.

Du kommer inte "få" en ny om ett år. Visar det sig att din dator går sönder flera gånger och lämnar in den minst 3 gånger så KANSKE du får en ny.

Jag stod på mig ganska mycket ang. min förra iMac som hade stora problem, lämnade in den 3 gånger och det var fortfarande problem med den. Då fick jag en ny av nyare modell, men tro mig. Det tog åtskilliga timmar i telefon med Apple för att det skulle hända.

Är du inte nöjd med din iMac kan du alltid lämna tillbaka den (inom 14 dagar) och köpa en begagnad på blocket sålänge! Förstår inte varför du skulle vilja vänta ett år på nya iMac!? Vad kommer som är så speciellt med den?:)

Eller så säljer du den du köpt nu om 1 år när du den nya kommit

Ändrade rubriken eftersom det, som du själv säger, inte är ett pixelfel.

/Mod

1
Bevaka tråden