Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Henge Docks

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av kainen:

Jag kör Apple orginal.

Hittar den inte i nätbutiken. ngn annan firma som har den?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-02 17:48

Billig kopia från Kina som jag filat lite på med en fil.

Ursprungligen av xtrem:

Billig kopia från Kina som jag filat lite på med en fil.

Ok Ngn annan som har en karvfri kabel som funkar? hehe

Haha ja tydligen. Väcker min MBA (och innan det MB) på det viset hela tiden, så det ska fungera.

Ursprungligen av Capeman:

Haha ja tydligen. Väcker min MBA (och innan det MB) på det viset hela tiden, så det ska fungera.

Annars finns det ju ett gratisprog i appstore som heter caffeine om jag inte minns fel som ser till att datorn inte går ner i viloläge. så behöver man inte oroa sig för att den ska "somna" när man stänger locket.

Ingen annan som känner till en i sverige tillgänglig mdp->hdmi kabel som passar i Henge Dock?

  • Medlem
  • Täby
  • 2011-05-09 13:00

Fungerar utmärkt att väcka datorn med en Apple Remote också

Ursprungligen av kainen:

Fungerar utmärkt att väcka datorn med en Apple Remote också

är inte det för enkelt? hehe

Henge Docks på plats, lite lurigt att få ihop den eftersom jag använder alla uttag. Det gick enklare att stoppa i datorn och sedan sätta i alla sladdar genom dockan och skruva fast dem.

  • Medlem
  • 2011-05-18 09:47

Nu vill vi bara se en variant för MBA också...

Ursprungligen av Dalle:

Nu vill vi bara se en variant för MBA också...

Å andra sidan skulle det nog fungera sådär eftersom DisplayPort och MagSafe sitter på olika sidor...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-05-21 21:39
Ursprungligen av Capeman:

Å andra sidan skulle det nog fungera sådär eftersom DisplayPort och MagSafe sitter på olika sidor...

Rättas kanske till på framtida modeller om tekniskt möjligt på det begränsade utrymmet som finns i detta tunna chassi, och då kommer nog en variant till MBA också.

Bevaka tråden