Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

All information borta i Outlook

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-12 23:16

Min kollega kör Office, nya Outlook, och idag så försvann plötsligt allt innehåll, hela mailkontot med alla mails försvann, allt i kalendern, alla kontakter etc,, allt är spårlöst borta, det är som att programmet är helt nyinstallerat.

Vad kan ha hänt, är det någon som råkat ut för samma sak? vad göra?

Hur ser det ut i mappen Dokument -> Microsoft User Data -> Office 2011 Identities -> Main Identity? (eller vad det kan heta på svenska)

Gör en backup av denna mapp så fort som möjligt innan ni börjar experimentera för mycket.

Har han skapat en ny användare på datorn? Eller på något sätt ändrat den befintliga användaren? "Städat" lite i hemkatalogen, kanske?

Har han skapat en ny användare (eller identitet som Microsoft kallar det) i Office?

Kör han synkning mot någon server eller molntjänst? Något förändrat där?

Kör Skivverktyg, Apple Hardware Test, Disk Warrior, TechTool, eller vad ni nu har tillgång till - för att se om det kanske är något fel på disken.

1
Bevaka tråden