Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa hörlurarna till iPhone?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla, Jag ser att det finns en lång tråd om ämnet men jag blir inte så mycket klokare av att läsa den. Jag ber om ursäkt för att jag startar en ny tråd om samma ämne men jag behöver hjälp med det här. Jag är ute efter ett par riktigt bra hörlurar till iPhone. Och det är inte in-ear jag är ute efter utan "riktiga" hörlurar med bygel.

Jag har ett par Bose MIE2i in-ear lurar och dessa är jag nöjd med. Men jag skulle vilja ha ett par hörlurar där man får riktigt tryck i basen samt högre volym som stänger ute bakgrundsljuden. Ett krav är att det finns mikrofon på lurarna så att man kan ta ett samtal utan att behöva ta upp telefonen. Om det finns volymkontrol och möjlighet att hoppa fram eller bak en låt är det ett jätteplus. Men inget måste.

Priset är inte så viktigt, bara det är riktigt bra ljud. jag tar tacksamt emot tips på lurar som möter mina krav.

Stort tack på förhand!

//townes

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-04-28 21:34

Minns jag inte fel så finns det svar till dig i den andra tråden. En modell från Bowers & Wilkins och en eller flera Monster Beat blablabla. Kanske nån mer. Läs lite till där.

Varför starta en ny tråd? Det går precis lika bra att fortsätta i den befintliga. Ställ din fråga där.

Stänger här.

/Mod

1
Bevaka tråden