Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill ansluta till iTunes Store hela tiden

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ohoj there! Har fått ett problem med iTunes och sitter lite som ett frågetecken här. Titt som tätt när jag ska lyssna på musik dyker skylten "Ansluter till iTunes store" upp samtidigt som muspekaren förvandlas till ett armbandsur (föregångaren till "badbollen"?). I övrigt spelas låtarna upp som de ska men som ni säkert förstår är det oerhört irriterande och segt att iTunes i princip låser sig under en sekund och försöker ansluta till iTunes Store.

Kör iTunes 10.2.2

Är det musik köpt från iTunes Store eller är den rippad från CD?

Det är både och, men har inte importerat någon ny musik på senaste tiden och har aldrig haft problemet förrut. Hmm tror jag får ominstallera här.....

Skulle just skapa en tråd i ämnet – är GALET irriterande!!! Har fått det här beteendet/problemet på halsen sedan några veckor i samband med någon uppdatering. Har inte hittat någon inställning i iTunes som gör det möjligt att avaktivera detta. Gör mig smått galen när den ”Ansluter till iTuens store...” och avbryter all annan verksamhet fem gånger på femton sekunder.

Hjälp!!!

1
Bevaka tråden