Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Parallells skrivare problem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Har installerat Parallells 6 på min minimac. Nu helt plötsligt idag, börjar utskrifterna att tjorva. Jag har tidigare haft den inställd på att skriva ut på Apple Color LW. Försöker läsa manualerna och vad jag kan se är allt rätt inställt i Virtual machine/configure. Nu harjag lagt till HP Color Laser Jet 8500 som enl instruktionerna till Parallells är den som ska användas. Och det tar evigheter att skriva ut något!! Vad är felet, kan man lösa det på något annat sätt? Dessutom skriver den inte ut å, ä och ö.

Finns det inga svenska instruktioner till parallells nånstans??

Jag använder själv VMware Fusion för att köra Windows i Macen, så jag känner inte till Parallels så bra. Men att du har angett en skrivare i Parallels räcker nog inte. Du måste nog installera drivrutiner till skrivaren i Windows också.

Vilken version av Windows handlar det om?

Jo, jag har drivrutinerna installerade. Och enl instruktionerna ska det räcka med att HP Color laser jet skrivaren har drivrutiner och är standardskrivare så fixar sej resten. Men inte för mej då.... Det är Windows XP jag har.

1
Bevaka tråden