Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad heter programmet (ikon som ser ut som en glass)

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns ett program till mac som har en ikon som är en glass. Glassen ser ungefär ut som nogger om jag inte minns fel, vad är detta för program och vad heter det, någon som vet?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-04-16 06:39

Candybar?

candybar ser mer ut som en kexchoklad eller ngt sånt...

Nej inte candybar, den har jag redan installerad. Det ser ut som en nogger glass ungefär, pinnglass allafall. Snälla någon? Letat sönder mig =(

Låter som om du verkligen letar så låt se om vi kan hjälpas åt
Vet du vad programmet gör?
Har du sett programmet - programmets webbplats?

Ursprungligen av macwitty:

Låter som om du verkligen letar så låt se om vi kan hjälpas åt
Vet du vad programmet gör?
Har du sett programmet - programmets webbplats?

Ja, jag letar för fullt fortfarande :/

Det är just det att jag har tyvärr ingen aning om vad webbplatsen kan heta eller hur den ser ut. Pinsamt nog så minns jag inte exakt vad den gör förutom att det är en mycket bra app som jag kommer ha användning för enligt personen jag frågade för 1 år sedan då jag inte hade en mac. När jag nu har en så minns jag varken namnet eller vad den exakt gjorde, förutom att jag minns att jag tänkte att det skulle vara den första appen jag skulle tanka.. iom de vet jag att jag behöver den.. svårt förklara..

men hur som helst så verkar den svår som fasen att få mer info om. Tack för all hjälp

Hör av dig till personen som tippsade om programmet om det går?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-04-16 16:44

Freaky Ice Cream??

Yes!!

Ursprungligen av Yes:

Freaky Ice Cream??

Yes!!

Freaky Ice Cream??

No!!

hittar ingen app som heter freaky ice cream på macstore eller google?

  • Medlem
  • Tyresö
  • 2011-04-16 20:04
Ursprungligen av DozePih:

Jäklar! Nära inpå, men det var inte så den såg ut... men tankar denna också för denna kan jag verkligen behöva så tack hur som helst.

Om någon skulle komma på namnet på appen jag egentligen söker så hojta gärna till, skulle jag hitta den själv skriver jag självklart i tråden vad den heter.

1
Bevaka tråden