Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa torrentprogrammet för Mac?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

kör med vuze funkar klockrent ner ... men när jag ska ladda upp är det kaos ... alltså inte så sett utan jag har exempelvis laddat upp 25gb men den har bara räknat 3gb utan dom ... samma sak på en annan fil där jag laddat upp 15gb och bara fått 1gb av dom ...

utorrent är ju SÄMST enligt mig eftersom den inte håller hastigheten överhuvudtaget , det gör vuze ...

kan meddela att jag kör med AE

Nu vet jag inte vilken nivå du vill lägga det här på, men jag skulle nog rekommendera rTorrent. Den körs via Terminalen vilket är relativt avancerat, men den fungerar alltid precis som den ska har jag upplevt. Installeras enklast genom MacPorts eller liknande.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-04-10 19:55

Transmission brukar rankas högt i macvärlden. Det är bara att prova och se om den lever upp till dina krav.

Det finns redan flera trådar om detta. Var vänliga sök lite innan ni startar en ny tråd.

bästa torrent site:99.se - Sök på Google

Stänger här. Fortsätt gärna i en befintlig tråd.

Tänk också på var ni placerar era trådar. Det här är en fråga om ett program, och ingen nätverksfråga. Jag har flyttat tråden till rätt forumdel.

/Mod

1
Bevaka tråden