Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MBP svart skärm inget boot ljud heller...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så då var det nog dags för MBP döden.
Satt och kollade på en film på min apple tv2 och glömde att min MBP låg i soffan jämte mig, hur som helst så märkte jag att remoten styrde ju MBP oxå så jag slog igen locket på den och satte den i vad jag trodde va sleep läge ( funkar alltid annars )

Efter nån timma och en dålig film senare, så tänkte jag återgå till Internet på MBP´n men
icke sa nicke, vid försök till att väcka den så svarar den inte hmmm tänkte jag OMSTART med andra ord , Vid omstart tyckte jag BOIIING ljudet saknades men tänkte inte så mkt mer på det utan gick på toa , när jag kom tillbaka så är den helt svart på skärmen men "igång" altså fläktar och HD låter, tänkte aha.. OMSTART igen, samma fenomen igen.. och igen och igen...

Nån som har varit med om nått liknande?, Detta är en äldre model av MBP dualcore 2.2 typ 15tum 2007 om jag skulle få gissa.

Ursprungligen av karlblau:

Detta är en äldre model av MBP dualcore 2.2 typ 15tum 2007 om jag skulle få gissa.

Har tappat räkningen på hur många av just den modellen jag har haft som varit döda!!!

Jag har en här, A1226 tror jag, men utan topcase så jag kan inte starta den.

Var finns du ?

finns i götet... blev nekad garanti av apple, menar du att du har ett logic board till salu?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-04-10 17:01
1
Bevaka tråden