Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Frigång" på apple.se (utförsäljning, begagnade ipads)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-04-06 16:55

Applesidans onlineaffär låg nere under förmiddagen och när den kom upp såg jag något jag inte sett tidigare, nämligen utförsäljning (clearance sale på engelska) av begagnade iPads, något som översatts med det maskinella "frigång".

Man kan ju hoppas på att det dyker upp "frigång" på Macar framöver...

(Kanske skulle sälja in sig som korrekturläsare? )

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-04-06 17:14

Najs! Jag såg den avdelningen (dock tom) just för gamla iPad för nån vecka sen, men den var borta igen nästa dag. Så jag hoppades på att det skulle införas även i svenska Apple Store.

De gamla iPad såldes ju ut till det priset direkt när iPad 2 visades upp, så det erbjudandet i sig är ju inget nytt. Däremot vet jag inte om det erbjudandet försvann när iPad 2 släpptes i Sverige, för att nu återinföras igen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-04-06 17:21

Jag har ingen aning - jag kände mig lite osäker på om det var en nyhet eller om jag bara dammsög sajten efter nyheter bättre än vanligt för att de just hade den nere idag.

Det är en salig språksoppa iaf på den sidan. Det är nog så att vissa delar omfattats av automatöversättning medan andra inte...

1
Bevaka tråden