Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Extra skärm via USB

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-28 00:11

Är sugen på denna från Dustin; vhttp://www.dustinhome.se/pd_5010332870.aspx? som enligt recensionerna är ett bra köp. Fungerar den med OS X? Borde ju det, med tanke på att USB gränssnittet är samma överallt. Tänkte att jag skriver här innan jag lägger en beställning.

USB är samma överallt, men det betyder inte att det finns drivrutiner. Dock verkar det funka finemang i det här fallet, iaf om man kollar på kundrecensionerna på Dustin.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-28 08:55

Ja men dåså. Provar denna

  • Oregistrerad
  • 2011-03-28 09:37

Bara det är DisplayLink (DisplayLink: Expanding Your View) så är det inga problem. Jag har haft en sånhär kopplat till min mac utan problem, trevlig docka. HP USB 2.0 DOCKING STATION 2010 - En flexibel och smidig dockningslösning för din bärbara dator

(Den har även Ethernet och Ljud)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-28 10:01

Ringa Dustins support och fråga kanske?

Ursprungligen av studiox:

Bara det är DisplayLink (DisplayLink: Expanding Your View) så är det inga problem. Jag har haft en sånhär kopplat till min mac utan problem, trevlig docka. HP USB 2.0 DOCKING STATION 2010 - En flexibel och smidig dockningslösning för din bärbara dator

(Den har även Ethernet och Ljud)

  • Oregistrerad
  • 2011-03-28 11:04
Ursprungligen av Mcus:

Ringa Dustins support och fråga kanske?

Nåja, varför skulle just jag göra det?

1
Bevaka tråden