Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kändisar på 99mac?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sökte och sökte men hittade ingen tråd om det. Om det finns måste ni säga till.

Ja som rubriken lyder, vilka kändisar finns på 99mac? Vi ska givetvis inte outa några användarkonton, det är inte det som är tanken.

Att Lasse Kronér är medlem är väl ingen hemlighet, men även Eric Gadd brukar titta in här ibland (om han har ett konto här eller inte vet jag ej).

Några fler?

  • Medlem
  • 2011-03-18 07:53

Det var en och annan som registrerade sig när jag tog hand om medlemsregistreringen. Men vilka det var säger jag inte.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-03-18 10:48

Har/hade vi inte någon från Robinson också?

Det finns en hel del namn men det känns ju lite fel att skriva om dom här?

Mac-användaren Lasse Berghagen skickade en dikt till mitt bröllop förra sommaren och jag tror inte han har något emot att jag nämner det här

Ursprungligen av Björnström:

Det finns en hel del namn men det känns ju lite fel att skriva om dom här?

Tja, klart man inte måste. Men om man inte skriver ett användarnamn så går det ju ändå inte att identifiera dem här på 99...?

Ursprungligen av Capeman:

Tja, klart man inte måste. Men om man inte skriver ett användarnamn så går det ju ändå inte att identifiera dem här på 99...?

Note to Björnström: ge inte den här mannen tillgång till medlemsdatabasen

  • Medlem
  • Täby
  • 2011-03-18 12:31

Tycker inte att man skall outa någon även utan användarnam, de personer som vill synas får skriva i tråden själva.

Är det inte rätt ointressant, egentligen? Jakten på kända människor kan väl Aftonbladet få fortsätta med på egen hand.

RED: Vi kan vara en "fristad"

  • Medlem
  • International user
  • 2011-03-18 13:27

Onödig tråd. Vem bryr sig? Även om det är kändisar här (medverkan i Robinson räknas inte) så vill dom väl vara i fred? Dom är här som privatpersoner och vill inte synas, vill dom synas kan dom alltid skriva Personliga presentationer

//Rob

Wow, vad fetdissad man blev hahaha! Robo-X, det är klart det är en onödig tråd, därför ligger den i Loungen. Här är ju nästan uteslutande onödiga trådar.

Kan inte riktigt förstå upphetsningen, om man inte outar någon, hur ska det då kunna skada dem...? Jag kan ju säga att prinsessan Madeleine hänger här ibland, hur skadar det hennes privatliv...? Det är väl bara kul att veta att han eller hon använder Mac. Eller iPhone.

Men om någon blev illa berörd av tråden får de gärna rapportera den så stänger jag den...

Mutant: Jag har inte tillgång till databasen. Dessutom har jag jobbat med konfidentiell information nästan hela mitt yrkesliv. Skulle aldrig få för mig att avslöja en användares identitet.

Ursprungligen av Capeman:

Kan inte riktigt förstå upphetsningen, om man inte outar någon, hur ska det då kunna skada dem...? Jag kan ju säga att prinsessan Madeleine hänger här ibland, hur skadar det hennes privatliv...? Det är väl bara kul att veta att han eller hon använder Mac. Eller iPhone.

Då kanske vi kan få konungahuset som huvudsponsor!

Går det att bekräfta att hon använder 99mac?

Citat:

It doesn't matter where you are, if you are a superstar

YouTube - The Ark - Superstar

(gick ej att bädda in tyvärr)

  • Medlem
  • 2011-03-18 20:55

Det är för mig helt självklart att inte säga vilka som är medlemmar här om de inte själva gör det.
Vi har väl ingen aning om ifall Horace Engdahl, Dermot Clemenger eller Kissy vill att världen ska veta att de är medlemmar här oavsett om vi vet under vilka alias eller inte.

Ursprungligen av Capeman:

Några fler?

Björnström!

Tycker vi skall strunta fullständigt i vilka kändisar som är här.

De är ju här i egenskap av macanvändare, inte som kändisar.
Som kändis är det nog förbannat skönt att slippa prata senaste skivan eller filmen och bara kunna va en vanligt macanvändare med ett macproblem.

Ursprungligen av Goflorp:

Tycker vi skall strunta fullständigt i vilka kändisar som är här.

De är ju här i egenskap av macanvändare, inte som kändisar.
Som kändis är det nog förbannat skönt att slippa prata senaste skivan eller filmen och bara kunna va en vanligt macanvändare med ett macproblem.

Absolut. Det är tillräckligt med hetsjakt på dessa personer annars ändå. Som tidigare sagt - FRISTAD.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-03-22 16:07

Det var lite kul när Kronér klev in och kommenterade i diskussionen "Kändisar med iPhone"
Det var länge länge sedan, på jailbrake-tiden. Det var tider det
http://www.99.se/iphone/220222-kandisar-med-iphone-3.html#post1504440

Ähh, Hetsjakt hetsschmack! Det är väl bara kul att veta vilka som hänger här ibland oss helt enkelt!
Ge oss registret nu björnström

Perfekt sätt att skrämma bort "kändisar"...

1
Bevaka tråden