Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

More-syndrome, fast på Apple

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni som bor i närheten av ett nyöppnat XXXLutz möbelvaruhus har väl knappast undgått att drivas till vansinne av deras märkliga reklam More-syndrome? (Deras reklam har fått mig att högtidligt lova mig själv att aldrig sätta min fot där.)
Jag undrar om inte jag har drabbats av samma sjukdom, fast på Apple-prylar. Jag hade en helsjuk dröm i natt. Givetvis om iPad 2. I drömmen hade min chef som hobby att äga MediaMarkt-varuhuset i stan och jag hade fått tillåtelse att botanisera på lagret ty de hade redan fått sin leverans av iPad 2 men fick så klart inte börja sälja dem än. Så, på deras lager hade man 6 st (!) iPad 2. Inte 2 likadana. Och bara 1 st svart 64 GB 3G. Den var i en "Value pack" tillsammans med 2 eller 3 Smart Covers. Jag fick inte ta den med mig men jag fick lägga undan den till den 25:e.
Sen vaknade jag typ med filten i örat.
Dags för terapi? Skaffa ett liv? Tvångströja?

Ja, yes, jupp

jupp, jo, men ....

Absolut, tveklöst, skulle jag rekommendera.

Jag känner en bra terapeut...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-03-18 10:11

Enda botemedlet är nog att köpa en iPad 2. Tills trean kommer, då köper du en sån. Enkelt!

Ursprungligen av Vassius:

Enda botemedlet är nog att köpa en iPad 2. Tills trean kommer, då köper du en sån. Enkelt!

Absolut!

1
Bevaka tråden