Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Foofbag

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-15 17:33
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-03-15 20:39
Ursprungligen av ;:

Riktigt trevliga! Kan bli att inhandla till både macen och iphonen!

  • Medlem
  • Täby
  • 2011-03-15 22:49
Ursprungligen av ;:

Dom är miljövänliga men tyg från Irland och Japan till Australien och sedan därifrån och hit... Låter inte så miljövänligt tycker jag

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-16 10:02
Ursprungligen av ;:

De klimatkompenserar ju...

  • Medlem
  • 2011-03-16 15:52
Ursprungligen av ;:

Den "gröna" aspekten är bara patetiskt trams.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-17 10:23
Ursprungligen av Jordi:

Den "gröna" aspekten är bara patetiskt trams.

Förklara dig gärna?

Jag tillhör dem som aldrig väljer produkter pga att de är miljövänliga/ekologiska men om en produkt jag redan valt pga dess övriga egenskaper råkar vara miljövänlig så kan jag tänka mig att betala lite extra för den.

Ett (gärna återanvänt) vadderat kuvert från posten med lämplig "strumpa" av passande stuvbit torde vara billigare, mer miljövänligt och mer unikt!

Ursprungligen av ;:

Jag la en beställning på en Foof igår till min nya Macbook Pro 13", valde Tsunamityget, kanske inte så där väldigt politiskt korrekt nu i dagarna, men det är ju så fint tyg

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-04 23:26
Ursprungligen av ;:

Ett fint alternativ är colcasac (MacBook Sleeve. iPad Sleeve. iPhone Sleeve. Kindle Sleeve. ColcaSac) , jag beställde den snygga Cusco MacBook Sleeve, fick leverans av det (också "miljövänliga") fodralet på knappt 2 dygn från USA, dessutom med en liten personlig skriftlig hälsning från den som packade den, trevligt!

Ursprungligen av ;:

Kan vara de fulaste fodral jag någonsin sett.
Hoppas den säljer som fan!

Ursprungligen av ;:

Nån som har köpt nåt fodral? Jag funderade på BlueBone om jag skaffar mig en iPad. Jag vill gärna se mer bilder och ha mer åtsikter om fodralen

Ursprungligen av Okänd användare:

Nån som har köpt nåt fodral? Jag funderade på BlueBone om jag skaffar mig en iPad. Jag vill gärna se mer bilder och ha mer åtsikter om fodralen

Jag använder inte något fodral, istället ett BackCover samt Apples SmartCover, bilder här: http://www.99.se/tillbehor/285809-jakten-pa-ipad-2-fodral-2.html#post1996933

Betydligt smidigare än att ha ett fodral som dessa då man bara behöver vika upp SmartCover och man är igång. BackCover och SmartCover skyddar ju dessutom iPad:en hela tiden.

1
Bevaka tråden