Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Red Faction

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp!

Hur får man ihjäl fanskapet??

Måste man deaktivera hans sköld eller vad ska man göra????

- Slice -

Du måste springa springa springa och skjuta skjuta skjuta. Finns ingen annan metod vad jag vet.

Jag har sprungit, sprungit och skjutit och skjutit men på ett eller annat sätt får han ju ihjäl min kvinnliga kompanjon (som inte verkar vara allt för träffsäker).

Sen kommer bara den utomordentligt tråkiga texten upp.

- Slice -

[ 14 Juni 2002, 08:31: Meddelandet ändrat av: - Slice - ]

du ska in önder han å skjuta mä vapänn.

^^^ajaj, jag har nog läst lite för mycket mad-bucker.

Förövrigt är spelet såååååå grymt.

Jag är inte riktigt säker på vart du är, men jag misstänker att det är den galna vetenskapsmannen som flyger omkring med en sköld och skjuter någon sorts energiblixtar eller vad det är.

Låt mig se om jag kommer ihåg. Rör på dig och skjut korta stötar med automatkarbinen. Spring snålt runt kanter och stolpar. Slösa inte på raketer och granater.
Till slut har du slitit ut hans sköld (då slutar han flyga).
Sedan är han väldigt sårbar, peta på honom och han finns inte mer.

Jag reserverar mig dock för minnesfel...

[ 07 Juni 2002, 23:54: Meddelandet ändrat av: Simonsj ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-08 15:13

Precis… Det är bara att kuta runt och skjuta så mycket du kan. Tror automatkarbiner/bösor fungerar bäst. En av de svåraste delarna av spelet om jag inte minns fel.

Ahem… Det går att fuska förbi honom också… *host*

Eric DV

Hur då ??

- Slice -

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-10 00:34

Slice,
Jodu, fuska går. Jag kommer tyvär bara inte ihåg hur. Sök på altavista efter typ "Red Faction" och "walkthrough" eller "cheats". Du lär hitta något. :rolleyes:

Första gången jag döda doctorn fick jag gå in i "godmode", dödade honom och stängde sedan av den. Sånt är tråkigt, men jag fattade inte hur man skulle döda honom. Det går dock att göra det, upptäckte jag, även om det inte var lätt…

Jag kan ju även säga det att det kommer en eller två till lite småkniviga "bossar" senare i spelet också…

Ålrajt !!

Vad glad jag blir att det inte är slut där!
Jag blev sååå besviken att slutet (som jag trodde) var såå tråkigt.

OK, nya tag och spräng fulingens skyddsnät!

- Slice -

Där går det ju iallafall att fuska… Jag tycks suga på att fixa att smyga runt på undervattensforskarbasen och hämta Gryphin
Hjälp!

  • Oregistrerad
  • 2003-06-10 19:03

Det är lättare att inte ta rocken och bara skjuta ihjäl allt som rör sig.

Annars är det tålamod som gäller.

//Rob

Funkar det?

1
Bevaka tråden