Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grattis Jonaz på födelsedagen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En nyhet med 99mac.com i version 3.0 är att forumet nu säger grattis till medlemmar som har födelsedag just idag.

En snabb titt längst ner på forumet avslöjar att Jonaz fyller år idag så hela 99mac-teamet vill säga: "Grattis Jonaz!"

För att funktionen ska fungera krävs att du fyllt i din födelsedag (du behöver inte ange vilket år du är född om det är känsligt) i din profil. Klicka på "min profil" knappen för att göra det.

Om ett par veckor kommer vi se massor av glada födelsedags-firare på 99mac!

Re: Grattis Jonaz på födelsedagen

Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Björnström
En nyhet med 99mac.com i version 3.0 är att forumet nu säger grattis till medlemmar som har födelsedag just idag.

Varför bara de som har födelsedag idag för? Jag fyller den 6: aug och vill att folk ska säga grattis till mig med när jag fyller år.

Förlåt men jag var bara tvungen

Grattis på dig Jonaz!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-24 10:51

Större, bättre & vis som få... Jonaz V.34.0

Som först i raden av födelsedagsfirare vill jag ju givetvis tacka för uppvaktningen! Blev lite förvånad när Martin, Jon & de andra stog vid sängen i tofflor & sjöng i kör... "Jaaaa må dulevaaaa" Man fann mig snabbt tillrätta vid åsynen av paketberget från Recycler. Mätt på tårta & champagne skall jag nu tillbringa dagen med att pilla på mina leksaker

Tacktack!

Idag fyller Krille 19 år - du ser det längst ner på 99mac forumet!

Grattis Jonaz, vännen!

/G

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-03-11 10:38
Ursprungligen av ;:

Det var väldigt trevligt att vakna och ha fått en gratulationshälsning av 99mac på mail (kan inte påminna mig om att jag fått någon förut). För att vara automatgenererad kändes den ovanligt äkta. En sak är säker, den nya it-eran med Facebook i spetsen låter en inte glömma att man blir äldre

1
Bevaka tråden