Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 4.3 släpps redan idag?

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-08 16:21

Apple to Release iOS 4.3 Today? Personal Hotspot Device Limits Up to Carriers? - Mac Rumors

Vad tror ni, kommer den dyka upp idag jämnfört med den 11:e som det pratats om tidigare?

  • Oregistrerad
  • 2011-03-08 16:29

Det får väl tiden utvisa?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-08 16:34
Ursprungligen av studiox:

Det får väl tiden utvisa?

Absolut
Det verkar ha dykt upp lite rykten här och där om att det kanske blir idag redan, så förhoppningsvis dyker den upp senare idag.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-08 20:22

Nu sägs det att den troligen kommer imorgon istället: No iOS 4.3 Until Tomorrow? - Mac Rumors

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-09 07:24

Dagens släpp av iTunes 10.2.1 verkar lovande inför release av iOS 4.3.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-03-09 08:02

Märkligt dock med 10.2.1 då det som står i changeloggen även fanns i 10.2.

Hur lyckas Apple gång på gång ge en känslan som när man var ett litet barn på julafton?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-03-09 08:17
Ursprungligen av korthoga:

Hur lyckas Apple gång på gång ge en känslan som när man var ett litet barn på julafton?

Härligt va?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-09 09:45
Ursprungligen av korthoga:

Hur lyckas Apple gång på gång ge en känslan som när man var ett litet barn på julafton?

Genom att låta din fantasi och dina förväntningar leva eftersom paketet förblir inslaget tills Dagen kommer. Hemlighetsmakeriet fungerar!

Möjligtvis fel tråd men när jag sökte på ios 4.3 hittade jag enbart denna.

Under genomgången av 4.3 nämndes inget om de nya gestures som tidigare funnits. Är det någon som vet om dessa är kvar?

Jag skulle verkligen se en genomgående konsekvens i apps gällande detta. Dessutom tyckte jag de gestures för att byta program kändes trevligare än hur det är idag.

Vad vet ni?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-09 11:07

Nej de finns inte kvar draags.

Ursprungligen av 20hz:

Nej de finns inte kvar draags.

Kanske de nya gestures dyker upp i iOS 5?

Jag hoppas sannerligen de gör det. Hoppas Hoppas.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2011-03-09 16:48
Ursprungligen av draags:

Jag hoppas sannerligen de gör det. Hoppas Hoppas.

Jo det kommer nog att finnas kvar, men man måste jailbreaka och aktivera det själv. Här finns en guide: Real Guide to Enable Multitouch Gestures on iPad, iPhone 4/3GS iOS 4.3 GM

  • Oregistrerad
  • 2011-03-09 16:53

Fredag lutar det åt nu iaf.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-03-09 18:43
Ursprungligen av studiox:

Fredag lutar det åt nu iaf.

Uppdateringar brukar komma runt 19:00 om jag minns rätt.

Ska tydligen vara släppt nu, även om jag inte får någon uppdatering när jag trycker på knappen.

Apple Releases iOS 4.3 With AirPlay and Safari Improvements, Personal Hotspot - Mac Rumors

Hittades hos mig nu via iTunes. Gott, då kanske 3G kan fungera igen med Telia och iPhone 4.

Nu får jag den också.

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2011-03-09 19:13

Detta är väl 0 skillnad mot GM releasen eller? Så då är det egentligen ingen jättepanik att uppdatera sina enheter om man har GM på dom?

Edit: Hmm jao, när jag söker efter uppdatering så säger den att jag redan har den senaste, är det för att den inte har fått uppdatingsinfon hos mig än eller är det för att jag kör GM och måste installera senaste manuellt som man gör med beta versionerna?

  • Oregistrerad
  • 2011-03-09 19:41
Ursprungligen av JesperA:

Detta är väl 0 skillnad mot GM releasen eller? Så då är det egentligen ingen jättepanik att uppdatera sina enheter om man har GM på dom?

Edit: Hmm jao, när jag söker efter uppdatering så säger den att jag redan har den senaste, är det för att den inte har fått uppdatingsinfon hos mig än eller är det för att jag kör GM och måste installera senaste manuellt som man gör med beta versionerna?

Ja det är min gissning, fast det vet du väl redan om du är apple utvecklare?

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2011-03-09 19:45
Ursprungligen av studiox:

Ja det är min gissning, fast det vet du väl redan om du är apple utvecklare?

Nej! Man behöver inte vara utvecklare för att registrera och betala för ett utvecklarkonto.

  • Oregistrerad
  • 2011-03-09 20:10
Ursprungligen av JesperA:

Nej! Man behöver inte vara utvecklare för att registrera och betala för ett utvecklarkonto.

Det var kanske inte så jag menade, jag menade att apple borde ha info på developer.apple.com hur man går tillväga. Jag är inte ios utvecklare men har ett connection konto och för OSX finns det en hel del instruktioner för hur man gör med OSX

  • Medlem
  • International user
  • 2011-03-09 19:30

I med nyckeln då

Yes!!

Vi behöver inte ha två parallella trådar. Fortsätt här:
http://www.99.se/notiser/285343-ios-4-3-slappt.html

/Mod

1
Bevaka tråden