Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google expanderar i oväntad riktning

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-02 12:14
Ursprungligen av ;:

Personligen vet jag inte hur många proffsfotografer som gillar att deras bilder läggs upp så här och kan redigeras fritt. Men jag kan också se tanken med en sajt där allt samlas på samma ställe, för de som är lite kontrollfreaks angående sitt bröllop.

Ursprungligen av CyberPet:

Personligen vet jag inte hur många proffsfotografer som gillar att deras bilder läggs upp så här och kan redigeras fritt. Men jag kan också se tanken med en sajt där allt samlas på samma ställe, för de som är lite kontrollfreaks angående sitt bröllop.

Jag kanske missat något, men inte handlar det väl om att några proffsfotografers bilder ska läggs upp?

Ursprungligen av ;:

Känns som att ordet "nej" används för lite inom Google.

Ursprungligen av Samuel K:

Känns som att ordet "nej" används för lite inom Google.

Det där är superstort i USA, precis som "Scrapbooks", "Holiday Movies" etc. etc., sånt som är nästan obegripligt för oss svenskar. Titta t.ex. på lanseringen av iPad 2 och presentationen, ja öht hela designen av, iMovie för iPad. Samma typ av sak, konsumentinriktat för amerikanska konsumenter.

Ursprungligen av ;:

Håller med rönnbäck

Ofta är det smaklöst med europeiska ögon sett...

Uppepå det så har ju google sin första snygga grej tillgodo ännu

Ursprungligen av Goflorp:

Håller med rönnbäck

Ofta är det smaklöst med europeiska ögon sett...

Uppepå det så har ju google sin första snygga grej tillgodo ännu

Så sant, Google prioriterar inte form precis (däremot funktion). Jag tror dock att de kan vara helt rätt ute med den där tjänsten, den måste ju "gifta sig" (obs, lustigheten) väldigt väl med deras sökmotor- och annonstjänster.

1
Bevaka tråden