Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur skall jag ta mig an min stalker?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tror att jag har fått en stalker efter mig på 99.se. Jag vill inte outa honom eller henne, men det känns som denna person är efter mig och hela tiden ifrågasätter det jag skriver oavsett vad det är, nästan som han kollar min profil efter inlägg och går in och punktar mig. Det är sällan saklig diskussion utan mest svammel som inte backas upp på ett sakligt sätt, vilket på något sätt gör att de sakliga diskussionerna försvinner i svammel.

Hur ska jag ta mig an problemet?
Ska jag helt enkelt skita i att svara på inläggen?

Been there, done that.

Citat:

Ska jag helt enkelt skita i att svara på inläggen?

Funkar nog bäst.

Konfrontera. Berätta hur du upplever det.

Jag kan ju nämna att jag på 20s har identifierat vem det är frågan om - det ger väl ett rätt bra "kontrollvärde" på att du är rätt ute i vad du känner.

Jag har haft folk härifrån som jävlats - det är inte kul.

Ursprungligen av Goflorp:

Jag har haft folk härifrån som jävlats - det är inte kul.

Vad är det du vill ha sagt? Va? Va?...

Nä, seriöst, det är jobbigt, men sedan kommer det från de typ av inlägg man gör också som skapar vissa reaktioner. Jag har diskuterat ganska friskt i vissa ämnen och får vissa som (verkar iaf) inte ge sej med debatteringen. Har fortfarande mardrömar om alla piratdiskussioner med Laseranders...

Jag håller med keptang då man inte vet vilken reaktion man får, och ibland kan det bli sämre av en konfrontation, och gör man det publikt kan det bara bli värre.

Det går också bra att kontakta någon i teamet så kan vi se vad som kan göras åt saken.

Jag har bestämt mig för att gå på LCR och Keptangs linje, såvida inte personen ifråga faktiskt skulle komma med något strukturerat och sakligt inlägg. Jag hör av mig till någon i teamet om det inte skulle hjälpa Richard

Kanske denna trår t.o.m. hjälper...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2011-02-28 16:52
Ursprungligen av LCR:

Kanske denna trår t.o.m. hjälper...

Yepp. Det tror jag med. Förhoppningsvis vill h*n inte tabba sig mer.

Som ny medlem kan han inte se den.

Ursprungligen av Goflorp:

Som ny medlem kan han inte se den.

Precis därför jag tog den här!

Ursprungligen av Goflorp:

Som ny medlem kan han inte se den.

Nya medlemmar kan också ha tillgång till Loungen - om man är betalande supporter.

Som sagt - skicka ett PM om du vill att vi ska dra i trådarna!

Jag tror att h*n verkar ha en hel del debatteringsenergi och då är det lätt att haka på någon som PeeMaN, om jag tänker på rätt person dvs.

Jag tror att det bästa är att ignorera.

1
Bevaka tråden