Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väska för MBA 11"?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2010-11-17 03:15

Alla diskussioner om väskor verkade ligga i "Köpa Mac"-forumet men jag tyckte det verkade konstigt så jag lade min tråd här. Om det är jag som är konstig ber jag om ursäkt.

Jag behöver hur som helst en väska för min MBA11". Den ryggsäck jag har nu är från början designad för en riktigt tjock 15", så min MBA känns bara extremt liten och datorn extremt överdimensionerad för ändamålet. Dessutom är den inte speciellt snygg.

Jag behöver alltså en något mindre väska. Den behöver kanske inte vara 11" stor för det vore bra om ett kollegieblock går ner i den också, men iaf mindre än den jag har. Jag tänker väl främst på en axelväska.

Är det någon som har ett tips? Vad använder ni för något? Som fattig student letar jag inte efter en 2500-kronors läderportfölj även fast jag vet att det finns sjukt fina sånna. Runt tusenlappen men helst under tänkte jag lägga mig på. Tipsa på!

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-11-17 07:09
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2010-11-17 13:14

Den verkade schysst, men verkar också vara precis för liten för en MacBook Air

Någon som vet var man kan köpa STM Scout i Sverige eller var man bör beställa i annat fall?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-11 10:52

MacBook Air Wallet™ - SFBags - WaterField Designs - MacBook Air Travel Case

Vi kommer att testa ett par andra produkter från Waterfield Designs/SFBags. Jag har några produkter och det är bra grejer tycker jag...

  • Medlem
  • Östersund
  • 2011-02-21 10:07

Lånar tråden, letar efter en hardcase till air 11", ska resa, eller har någon annan tips på väska?

Ring till macforum eller motsvarande butik i din närhet. De brukar ge många bra tips och förslag. Macforum Web

  • Medlem
  • Degerfors
  • 2011-02-21 13:29

Jag köpte denna:
Slappa M.X. HardBody Netbook Case 7-12" - GearZap.com

Helt ok. Kanske lite onödigt tjock, men går att använda för sig eller mosa ner i en annan större väska.

  • Medlem
  • 2011-05-26 19:40

Nu är det slutsnackat. Nu finns Twelve Souths Bookbook för MBA 11 och 13"! Finns än så länge bara på US Apple Store, men om vindarna blåser åt rätt håll över Atlanten så kanske den hittar hit om några år eller så...

1
Bevaka tråden