Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod nano som armbandsur - nästa stora trend?

Tråden skapades och har fått 82 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-01-25 18:29

Någon som fått sitt LunaTik armband?

Jag beställde 17dec.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-01-27 12:20
Ursprungligen av DanneE:

Någon som fått sitt LunaTik armband?

Jag beställde 17dec.

Är väldigt sugen på att köpa antingen Lunatik eller TikTok men är lite tveksam på ifall det är säkert att handla därifrån. Så vore väldigt sjyst om du säger till när du får ditt!

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-02-03 22:25
Ursprungligen av |Edvin|:

Är väldigt sugen på att köpa antingen Lunatik eller TikTok men är lite tveksam på ifall det är säkert att handla därifrån. Så vore väldigt sjyst om du säger till när du får ditt!

Postar här så fort jag fått mitt armband...
Blir så tjurig på att vänta,

Jag fick Fedex trackingnummer imorse från LunaTik gänget!!

Köpte GIVETVIS en iPod nano klocka! Grön med svart läderarmband i en Apple Store i Hongkong! Ett givet köp för en macfreak:) Har dock väckt "ha" begär hos några av mina vänner som nu ska beställa armbandsur från the US and A! Kul tycker jag

Enda jag tycker är tråkigt att klockan inte alltid lyser, utan att jag måste trycka på låsa upp knappen för att se vad klockan är, sen är ju batteritiden inte direkt bra, håller 24-36 timmar

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-02-03 16:24

Fantastiskt! Nu har äntligen detta armband kommit till Svenska Apple Store. Ser bra ut och till ett riktigt bra pris! Beställer direkt. Måste ju tipsa om det så att ni också får ta del av det.

iWatchz Q Series klockrem för iPod nano - Apple Store (Sverige)

BTW. Såhär ser min ut!

Varför kan man inte ställa in nano'n så att den fattar att jag endast vill använda den som klocka?

Så fort man råkat eller har med mening satt igång ipod och går tillbaka till klockans läge och låser skärmen sen låser upp den så kommer inte klockan upp utan ipod reglaget... störande som F*N!!!

Enda sättet att återställa så klockan visas och inte ipod reglage är att ansluta nano till datorn.

Någon som kommit runt detta?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-02-03 17:31
Ursprungligen av wilhelmsson:

Varför kan man inte ställa in nano'n så att den fattar att jag endast vill använda den som klocka?

Så fort man råkat eller har med mening satt igång ipod och går tillbaka till klockans läge och låser skärmen sen låser upp den så kommer inte klockan upp utan ipod reglaget... störande som F*N!!!

Enda sättet att återställa så klockan visas och inte ipod reglage är att ansluta nano till datorn.

Någon som kommit runt detta?

Du går in i inställningar --> Allmänt --> Datom och tid --> Och kryssar i ''Tid för väckning''.

Problemet löst.

Ursprungligen av |Edvin|:

Du går in i inställningar --> Allmänt --> Datom och tid --> Och kryssar i ''Tid för väckning''.

Problemet löst.

Snyggt! Thanks!

Dom LunaTik etc som vi beställde långt upp i tråden kom fram igår men jag är bortrest 1.5 vecka till så ni får vänta lite på test tyvärr (dålig timing!)

Ursprungligen av Björnström:

Dom LunaTik etc som vi beställde långt upp i tråden kom fram igår men jag är bortrest 1.5 vecka till så ni får vänta lite på test tyvärr (dålig timing!)

Jag kör en iPod nano och LunaTik på armen sedan imorse och den väcker uppmärksamhet. Fungerar faktiskt bra som klocka. Har dock en del kommentarer - skriver testet tillsammans med Xtrem så ni kommer få våra gemensamma åsikter.

Finns det någon med iPod nano som skulle vilja vinna TikTok och LunaTik armband?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-02-03 22:20

Spännande!

Då borde mitt vara på g nu då ...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-02-14 22:53

Javisst, vad behöver jag göra?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-02-14 23:00
Ursprungligen av kenjon:

Javisst, vad behöver jag göra?

What Kenjon said

What Kenjon and Drakfot said

Jag ville mest höra om det var intressant! Då säger jag åt Xtrem att arrangera en liten TikTok/LunaTik tävling - vi har ju ett antal liggandes eftersom vi sponsrade projektet (fick 11st i posten!).

  • Medlem
  • Växjö
  • 2011-02-15 07:21

Mitt armband skickades den 12:e feb... fick mail inatt

Hej
Björnström inlägg om möjlig tävling är det aktuellet eller pågående , i så fall, någon länk
det är just Luna Tik, som lockar mig

MvH
Murphy

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-02-15 10:50

I second that

Synd att iPod nano inte har bluetooth. Annars hade det varit läge att köra nano som armbandsklocka, med Nike+ och bluetooth-lurar.

Bevaka tråden