Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple nörd!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte vara lite artig och berätta vem jag är, när jag får så bra hjälp av er.

Jag föddes på årtiondet när de riktigt hippa lyssnade på ABBA, rökte pipa och hade alldeles för vida jeans. Japp, 70 talet.

Har gott den klassiska databanan via C64, Amiga, PC i mängder. Även alla Nintendo! (då kunde jag lira i timmar, nu behöver jag en paus efter en timma )

Arbetade i drygt 10år som it-tekniker på då nordens största pc fabrik i Kungsbacka, några mil söder om Göteborg. Firman kursade för några år sedan och jag kände att jag var sjukt trött på PC marknaden. Sadlade om till lokförare och skaffade min första Mac, ännu samma iMac som jag har framför mig nu.

Wow, är riktigt nöjd!! Bara fungerar och är riktigt snygga! Blev iPhone, iPad och ATV2 efter det...

Har blivigt en riktig Apple nörd, scannar av nätet flera gånger om dan efter rykten och nyheter. Skulle lätt köa en hel natt för att få lägga vantarna på en ny Apple pryl!

Kan även rekommendera att köra tåg, roligare än att krypa under skrivbord och koppla kablar.

/Andreas

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-12 09:24

Välkommen till 99Mac Andreas!

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2011-02-12 12:35

Välkommen tillbaka till 99Mac!

Välkommen!

1
Bevaka tråden