Skåning som såg ljuset ca -95 pga av att en kompis då ringde och ville ha hjälp med sin dator, flytande i dos och dåvarande windows som jag var blev jag ganska förvånad när han visade mig till en pizzabox liknande dator ( LC) utan någon form av dos prompt. På den vägen är det.

Genom åren är e-learning produktion och koncept inom mobilbranschen det jag sysslat med mest.

Hobbys är foto, musik, och video där macen så klart fyller sin funktion. En imac har jag just nu. Hus renoveringen har tyvärr tagit mycket av fritiden den senaste året.

Har haft nöjet att leka lite med SGI under en utbildning i VR när det var så nytt att AF trodde jag skulle skrivas in under VVS Kan konstatera att ingen är ikapp eller ens i närheten av dem ännu. Hade hoppats att OSX och dess UNIX rötter skulle möjliggöra starkare integration av 3D men än så länge är de inte införlivat men det kommer nog. Motsvarigheten till Paint i irix var 3D för ca 10 år sen..Macen har ingen inbyggd motsvarighet ännu så det är spännande att se om det dyker upp och vad användarna kommer att göra med det i så fall. Preview behöver en kompanjon.

99mac har jag varit med i ett bra tag nu, ännu längre än profilen säger då jag fick skaffa en ny profil pga av något tekniskt problem på 99mac en gång för länge sen. Jag tycker att resan 99mac gjort är en framgångs saga och hoppas det fortsätter länge än.

Just nu söker jag aktivt nya utmaningar som projektledare och det tar i stort sett all vaken tid.

PM:a gärna om du har företag som behöver projektledare eller vet någon som behöver projektledare.