Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Handbrake kraschar hela tiden

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

God eftermiddag!

Jag har fått massor utav filmer och serier som jag vill lägga in i datorn för att ha dem där och att lägga över vissa till mobilen och kolla när man åker långa bussturer. Från och med igår så har Handbrake kraschas och frysit hela tiden. Jag har även testat med en annan dator och samt och avinstallerat om utan några som helst framgångar. Någon annan som också har detta problem?

Vilken version av OSX?
Vilken version av Handbrake?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vilken version av OSX?
Vilken version av Handbrake?

OS X 10.6.6
Handbrake..hade den senaste 0.9.5 men har testat med Version 0.9.4 som jag har installerat just nu.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-02-08 17:20

Standardlösningen för konstiga och plötsliga krascher är att ta bort inställningsfilerna för Handbrake. De ligger i Användare/Bibliotek/Application Support/Handbrake. När du ändå är igång kan du ta bort inställningsfilen i Bibliotek/Preferences också. Sök efter handbrake i den mappen.

Ursprungligen av jahve:

Standardlösningen för konstiga och plötsliga krascher är att ta bort inställningsfilerna för Handbrake. De ligger i Användare/Bibliotek/Application Support/Handbrake. När du ändå är igång kan du ta bort inställningsfilen i Bibliotek/Preferences också. Sök efter handbrake i den mappen.

Tack nu verkar det funka på datorn jag använder nu.

1
Bevaka tråden