Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var kan man köpa en sån där snurrskiva?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej och god förmiddag

Jag har två frågor:
1. Jag undrar var man kan köpa en sån där snurrskiva som man kan ha under sin skärm eller iMac så kan man rotera skärmen.

2.Jag har en iMac nu men jag tycker jag hör ljud från hårddisken rätt mycket. Jag har hört att detta kan man minska på om man har den står på något stabilt. Jag undrar skulle en snurrskiva eller vad de kallas har en stor chans att minska ljudet från macen. Det är anledningen till jag är intresserad av en sådan + jag brukar ligga i sängen eller nån fortölj ofta och se filmer därför vill jag kunna ändra vinklar lätt.

Ikea, Clasohlson etc

Ursprungligen av Goflorp:

Ikea, Clasohlson etc

Jag hittade på Ikea men den var för stor. Clas Ohlson verkar inte ha någon när jag kollade.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-01-08 16:25

Om du har en hårddisk som det låter från så betyder det att den håller på att gå sönder.

Ursprungligen av frazze:

Om du har en hårddisk som det låter från så betyder det att den håller på att gå sönder.

Det kan ju vara så att bordet eller bordsskivan inte är tillräckligt stabil så den ger ut vibrartioner så det gör att det kan låta. Jag är själv ute efter en snurrskiva eller nåt man kan ställa sin skärm/ iMac på.

Är denna för liten?
Platta, roterande

1
Bevaka tråden