Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp! Min son har ändrat språk på en blogg i safari

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Min nyfikna son på 3 år han varit framme på min dator och ändrat språket på en blogg jag läser. Alla andra sidor är det svenska på men inte denna. Jag förstår verkligen inte vad han har gjort.

Hoppas någon kan hjälpa mig, vill läsa bloggen.

Tack på förhand!

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2011-02-02 20:25

Vill du dela med dig med adressen till bloggen? Vilken webläsare kör du med?
Prova att gå in på bloggen från en annan dator/webläsare och klura ut hur man byter språk, så kan du nog lösa det.

Eller så går du in på Google Translate, skriv in adressen till bloggen och översätt den till engelska/svenska.

Kasta alla cookies för att göra det så enkelt som möjligt för dig. För att göra detta går du in under Preferences (antingen under Arkiv-menyn eller genom att trycka ner CMD och ,) - går vidare till Security, väljer Show Cookies och sedan Remove all.

Fungerar inte detta så återkom så får vi kika vidare på det.

Kom ihåg att ALLA uppgifter (sparade lösenord, förinställd användare på Facebook etc) kommer att tas bort. Detta gäller dock inte uppgifter som är sparade direkt i databaser - t.ex. dina mail, dina olika användarkonton på olika sidor etc.

Ursprungligen av reboot81:

Vill du dela med dig med adressen till bloggen? Vilken webläsare kör du med?
Prova att gå in på bloggen från en annan dator/webläsare och klura ut hur man byter språk, så kan du nog lösa det.
Eller så går du in på Google Translate, skriv in adressen till bloggen och översätt den till engelska/svenska.

Det är väl bara att slänga cookies/cache?

1
Bevaka tråden